NA: Seagull dresswatch

Dat is nou precies wat ik er aan waardeer. De totale afwezigheid van wat voor snobisme dan ook. Je bent een beter mens dan ik. In dat opzicht. :slight_smile:

2 likes

Hij is prachtig Ferry, zeker op leer :+1:

1 like

Zeker een mooie. Maar ook wel een dikkerd als je de specs leest. Maar zo op de foto’s zou ik er aan voorbij gaan. Ziet er gewoon goed en strak uit. Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met deze gouden NA Ferry. Draag deze Seagull in goede gezondheid

1 like

Precies wat ik bedoel dus, een horloge moet je om de pols zien en voelen. Zo vindt mijn vrouw mijn Rolexen te groot en te dik om haar pols 40mm. Maar deze heeft madam even snel om haar pols geslingerd en zoals ik haar ken, zit die er morgen ook nog om. Vindt ze dus niet te groot en te dik :wink:

4 likes

Weer een toffe aanwinst erbij Ferry :facepunch::boom:

1 like

Als er iemand is met een “brede” collectie, …van kleine tot hele grote diameter, van prijsbeuker tot absoluut premium, van kleine plaat tot een 43mm, van sport tot dresser, Ferry heeft het allemaal! Gefeliciteerd met deze leuke aanwinst!

4 likes

Inderdaad een heel andere dan we meestal van jou zien, maar wat een mooi horloge. Uit China komt echt niet alleen rotzooi, dat zien we hier maar weer.

1 like

Gefeliciteerd ermee.

1 like

Nice!!!

1 like

Leuke aanwinst Ferry!:ok_hand: Heel veel plezier ermee gewenst!

1 like

Mooie toevoeging aan de collectie Ferrie. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:
Draag je het ook echt of gaat het meer om de koopervaring? Dit omdat je er zoveel hebt

1 like

Als ik de kans krijg wel, maar ik had hem even voor de foto om de pols gedaan en toen werd ie gelijk even in beslag genomen door Assie en die heeft hem nu nog steeds om de pols. Verder, als ik een horloge leuk vind (prijs is niet zo boeien) dan koop ik die gewoon. Heb de konende weken nog wel een paar NA’s aan te maken. Van tientjes werk tot een paar k. Het gaat mij erom of ik blij wordt van een horloge😁

3 likes

Van harte :partying_face:

1 like

Van harte gefeliciteerd Ferry, mooi uurwerk. Ben wel benieuwd hoe hij is op de metalen band :+1:

1 like

Veel plezier met het horloge.

1 like

Gefeliciteerd Ferry. Je bent van alle markten thuis! Geniet van de klatser.

1 like

Tja Ferry - ik waardeer je zeer als forumlid, maar ik vind hier echt helemaal niks an. Maar laat je hier niet door weerhouden het een leuk ding te vinden. :wink:

1 like

Dan word ik er óók blij van! :smile:

1 like