In afwachting van de reparatie van mijn Maurice Lacroix en het sparen voor een Zenith El primero, heb ik me tussendoor toch maar even wat “nieuws” gegund.
Het is geen dikke klatser, maar voor het geld een heel leuk horloge.
Deze fraaie Seagull heb ik overgenomen van een forum lid. Ik vindt het toch wel een leuk klokkje, zeker met dat fraaie “open ruggetje”.
Of gehad Ik al drie keer
Mooie klok voor dat geld. Zat er elke keer weer naar te loeren in het blauwe gedeelte, maar de witte dial hield mij tegen. Heb ze nog niet in het zwart gezien.
Veel plezier met deze klok
Al gevonden
Even opletten/ navragen. Foto lijkt zwart, maar in de tekst staat nml green dial.
Blijft een leuk ding om te zien. Veel plezier ermee!
Blijven hele leuke horloges voor het geld.
Hij is leuk!
Keurig!!
Nice! Ik zat ook weer te twijfelen, maar wilde toch even focussen op andere dingen. Veel plezier er mee!
Het valt me op dat de achterkant op dit exemplaar een groter zichtvenster heeft dan eigenlijk alle andere 1963’s die ik voorbij zie komen. Is dit een speciaal model of was het grotere venster een optie?
Voorbeeld van het kleinere venster en dus de dikkere rand aan de achterkant:
Volgens Julian van Poljot24 hebben de laatste een Swanneck regeling en een grotere saffier in het deksel.
Ah, thanks! Mooie verbetering.
Op Poljot24 kan je inderdaad de uitleg lezen. Dat zal duidelijker zijn dan mijn gebrabbel
Proficiat! Is dit niet de grotere 42mm broer met saffierglas?
Met t grotere glazen achter deksel komt t uurwerk echt veel beter tot zn recht
Nee. dit is de 38 mm