NA. Seamaster 300 de nieuwste.

Gefeliciteerd!

1 like

Dankjewel :+1:t2:

Hier is goed de dome van het Saffierglas te zien.

6 likes

Nope

Er zijn meer fans

Ooit verkocht en dit jaar weer een exemplaar opgenomen in de (Omega) collectie

7 likes

Heel erg mooi! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Zoals al tig keer gezegd, val ik hier weer in herhaling.

Werkelijk een prachtig horloge, erg mooie sandwich dial👌🏻

Geniet er van, heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Heel mooi, veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1:

1 like

Een echte klassieker die wederom verbeterd is. Heel veel plezier met dit mooie horloge😊

1 like

A kijk. Bewust voor deze weer gekozen of was de nieuwe nog niet bekend? :+1:t2::facepunch:t2:

Dankjewel.

Helemaal mee eens. :+1:t2:

Ik val ook steeds in herhaling. Maakt niks uit :wink:

1 like

Durfde dit grotere formaat niet aan en ben toen voor de trilogie 57 gegaan. Die heeft alleen een veel te dikke band dus draag ik deze alleen op leer. Bij de nieuwe is dat allemaal veel mooier en idd tapered. En nu natuurlijk een lollipop die volgens mij alleen op de Spectre zit.

Wat me in algemene zin opvalt is dat Omega bij de Seamaster toch veel meer werk maakt van de verpakking. Wederom een mooie houten doos in plaats van het kunststof bagger ding bijna Moonwatch :see_no_evil:

1 like

Deze is 40mm ondanks dat omega 41 opgeeft.
Hij lijkt wat groter door de dunne bezel.
De band draagt heerlijk. :ok_hand:t2:

De koffer van de moonwatch vond ik ook maar zozo. Ben blij dat ik nu een serieuze houten kistje heb.

1 like

Pracht horloge!!!

1 like

40 of 41🤔

PS de Trilogy heeft gelukkig ook een smalle bezel

1 like

Vind de sandwich niet passen bij Omega en daarom spreekt de vorige versie mij meer aan

De nieuwe band is wel een stap vooruit door de tapering waardoor de sluiting ook minder breed wordt. Ga ik tzt kijken of het echt de moeite is omdat de nieuwe band wel past op de oude

Vind de oude secondenwijzer en dial dus mooier. Evenals de liquid metal insert

Het domed glas van de nieuwe is wel heel gaaf en mooier dan het glas van de oude versie

En zo blijven we bezig met onze hobby

2 likes

Hahahahaha klopt precies. Zullen nooit 100% rust hebben :upside_down_face:

Zeker weten :yum:

Omega zegt 41mm. Had een filmpje op YouTube gezien, daar meet iemand hem op met een digitale schuifmaat en komt hij op 39,9mm uit.

De speedmaster was op de bezel ook niet 42mm, maar 40mm. Omega rekent de crown guard mee.

Daarom ben ik voor een US 1035 gegaan:

3 likes

Sorry, maar ik heb ooit zo’n band in mijn handen gehad en ik vond het helemaal niets. Maar voor de prijs is het :ok_hand:t2:

Bij staal of OEM of niets en daarom dus een Apollo 11 50th Annevirsary band op de Moonwatch gedaan.

2 likes

De A11 flatlink ligt bij mij in de box stof te vergaren aangezien dit mijn favoriete combi is:

8 likes

Heel sjiek. Mooi dat matte van de suède in combinatie met het matte van de dial! :ok_hand:t2:
Heb je deze custom made?