NA. Seamaster 300 de nieuwste.

Ja, Alcantara met patina stiksels van combat_straps

1 like

Prachtig, pure klasse :ok_hand:.

1 like

Heel gaaf.

1 like

Prachtig, proficiat! En je schrijft een aantal kleine wijzigingen, maar ik vind ze best fors. Met name de punten op basis waarvan ik de vorige versie weer heb verkocht, zijn nu verbeterd. Wellicht er over nadenken de nieuwe aan te schaffen!

1 like

Oke. Wat viel je dan tegen? Ik vind hem nu nagenoeg perfect.

1 like

Heel mooi! Veel draagplezier.

1 like

Schitterende aanwinst :+1:t2:

1 like

De witte rand vond ik misstaan en de band was in mijn ogen te glimmend. Dat laatste hebben ze volgens mij opgelost doordat de centerlinks nu geslepen zijn en de buitenlinks gepolijst.

Ik ga de nieuwe versie zeker bekijken en opnieuw overwegen! Bedankt voor het posten.

1 like

Klopt. Die zijn nu heel mooi geslepen. Soms lijken ze het licht niet eens te weerkaatsen. Dan lijken ze heel erg mat.

1 like

Dankjewel.

Dankjewel.

Prachtig!

1 like

Mooi hoor! Dank voor de extra foto.

1 like

Wat een mooie horloge, geniet ervan.

1 like

Had ik al gezegd dat ik dit fabelachtig mooi vind? Prachtig. Doen ze goed bij Omega. Mooi gekozen. Veel plezier er van.

1 like

Gaat zeker lukken :+1:t2:

Ben ik geheel met je eens :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Hier kan ik me helmaal in vinden.

1 like

Nog proficiat, mooie klok! Veel draag plezier :grin:

1 like

Dankjewel, gaat zeker lukken. :+1:

1 like

Prachtige klok! Heeft dit klokje geen eigen topic?
Ik ben zelf ook in de race om dit horloge te proberen/kopen. De dealer in de buurt (Maastricht) had hem nog niet binnen. Tenminste, een tijdje geleden toen ik informeerde. Ik zou op de hoogte worden gehouden, maar niks meer gehoord.
In Duitsland zag ik een mooie aanbieding langskomen. Aangezien ik het horloge nog niet had geprobeerd, heb ik de reis niet gemaakt. In Nijmegen was hij wel op voorraad, misschien moet ik daar een keer naar toe.
Hoe zit het met de onderhandelingsruimte, ik heb daar geen idee van. Mijn laatste NA was rond de eeuwwisseling.

1 like

Heel mooi horloge!
Had het een datum, had ik hem allang….

Jammer…. Wens jou veel plezier ermee!

1 like