Een prachtige Omega AT ,met deze HAQ functie levert een grote proficiat op
Ik heb het niet uitgerekend moet ik zeggen, maar bij een of twee zit ie er een millimetertje naast. Alleen te zien als je er echt op let, dus ik ben zeer tevreden.
Ik ben nogal een neuroot met dat soort dingen en wist niet goed wat ik van een hoger segment quartz mocht verwachten.
Afgelopen weekend was ik op youtube aan het rondkijken naar de Tissot PRX met de mintgroene wijzerplaat, en daar zaten exemplaren tussen waar de secondewijzer werkelijk geen enkele index weet te raken .
Heel mooi met die witte wijzerplaat!
Ze vindt het vast niet erg als je hem zo nu en dan eens een dagje leent haha
Mijn beste,
Proficiat met deze beroemde Seamaster!!
Ziet er magnifiek uit!!
Draag hem met fierheid.
Orologio Signaturis Temporis
Erg gaaf die eerste generatie AT’s! Veel draagplezier!
Dat is een mooie
Handige complicatie!
Hij is mooi, staat goed op je harige polsen! Veel draagplezier gewenst
Tsja, kwaaltje bij de mannen in mijn familie. Voor elke haar die van mijn hoofd verdwijnt krijg ik er ergens anders eentje terug…
Thanks Bjorn, dito Ik herken jouw argumenten wel voor wat betreft het quartz uurwerk. Maar ongeacht het uurwerk een prachtig horloge. Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar de 39mm variant, maar de 36 is toch ook wel heerlijk.
Volgens mij is de ref. van die van mij 2504.50.00.
Mooie AT. Staat je goed. Veel plezier ermee.
Bedankt voor wederom een aankoop @BjornH Mooi exemplaar deze Aqua Terra in zo goed als smetteloze conditie
Prachtige Omega!
Gefeliciteerd en geniet ervan met deze AT om de pols.
Jij ook weer bedankt, en het is inderdaad een pracht exemplaar:smiley:. Tot de volgende
Nouja argument… De aanschaf van nóg een horloge rechtlullen, is misschien een betere omschrijving .
Overigens moet ik zeggen dat het ook wel weer eens leuk is om naar een tikkende quartz te kijken hoor, zeker eentje die mooi zonder zichtbare backlash heel doelgericht naar de volgende index springt.
En inderdaad, 36mm is gewoon een mooi beschaafd maatje. Het leeuwendeel van mijn collectie bestaat uit divers, die toch al snel op of boven de 40mm zitten. Maar sinds ik vintage ontdekt heb, ben ik 36mm steeds meer gaan waarderen.
Ook heel gaaf
Heb je die al uit je hoofd geleerd?
Omega en haar referenties…
Jaaa…, heel mooi! Van harte!
Ik deel je enthousiasme voor de Aqua Terra (en helemaal niets mis met een goede quartz). Gefeliciteerd met deze prachtige NA en draag hem met trots.
Heel erg mooi!
Mooi tijdloos horloge. Veel plezier er mee.