Ondanks dat ik tot op heden zeer in m’n nopjes ben met m’n keramische Rado True Thinline automatic, was ik op zoek naar iets stevigers. Om mee te zwemmen, strand, wandelen, etc. Lang zitten loeren naar een Planet Ocean waar tussendoor een korte bevlieging voor een Aquis op kwam. Dit valt natuurlijk ook de baas thuis op, dus die was het gedraal op een gegeven moment ook wel zat en: “bestel hem nou maar en dan wil ik er niets meer over horen de komende tijd”. Enfin, je kent het wellicht.
Na twee mislukte bestelpogingen bij een grijze dealert logde ik in op het HF en zag bovenaan de Seamaster van @anon98360732EV prijken, wauw, in het zwart… Horloge werd direct goedgekeurd door de directie en snel Joost een berichtje sturen om te kijken. “Is het ok dat mijn zwager meekomt?” (Een rolex en omega fanboy die prima in @HanDavinci’s club zou passen). “Geen probleem!”
Vriendelijk thuis ontvangen en leuk gesprek gehad met meneer en mevrouw @anon98360732EV over een veel te dure hobby, de achterlijke prijzen en lelijke horloges. Snel naar huis met een volle doos en lege rekening, om de boel op maat te maken en inmiddels denk ik dat ik voor de zomer een nieuwe daily heb.
Nogmaals dank @anon98360732EV en wellicht tot de volgende ronde, we komen graag weer!
Met nog een special “thanks” voor m’n zwager die me wederom meeneemt in z’n decadente hobbies.