Vandaag thuis gekomen van een heerlijke week vakantie im Schwarzwald. Wat is het daar toch altijd mooi om te verblijven. Ik zou er zo gaan wonen…. Maar ja. Ik ben niet zo’n avonturier om die stap te maken helaas.
Ik had er al een Hanhart Austrian Air Force gekocht bij de Hanhart fabriek. En heel blij met m’n nieuwe horloge.
Maarrrr…. Ik was ondertussen alweer vergeten dat ik zo’n 5 weken geleden ook een Seestern (Doxa hommage) besteld had in China.
En die zou precies deze week afgeleverd gaan worden. Dus groot was de vreugde toen ik vandaag thuis kwam en het pakje lag bij de buren.
Ik vind de Doxa’s mooi maar te duur om uit te proberen of het wat voor mij is. Vandaar dat ik deze betaalbare Seestern besteld heb.
Het heeft een Seiko uurwerk dus fout kan het niet echt gaan.
Het horloge kwam in een leuk doosje met extra’s erbij. Standaard zat de stalen band erop, maar die heb ik er meteen afgehaald. Staal is niet mijn ding.
Ik had er een knaloranje rubberen band bij besteld die prima past bij het horloge.
De 42mm zit goed om de pols. Het horloge is mooi afgewerkt. En geboorde lugs. Altijd goed.
Ik denk dat ik hier wel een tijdje van ga genieten!