Een tijdje geleden in de rubriek gezocht een Seiko gezocht geplaatst en wel de 50th aniversary, een groene.
Vorige week krijg ik een berichtje van @Roger_R en die zegt tegen mij dat op een Duits forum er eentje word aangeboden, ik zei tja mijn Duits is niet zo denderend en toch een account gemaakt wat vlot werd “abgelehnt” ik gok dat dat betekend afgewezen
@Roger_R bood aan om de verkoper te berichten om het horloge te kopen (minder dan de vraagprijs zelfs) zo gezegd zo gedaan en een aantal dagen later kregen we bericht dat het bod goed was en het geld werd vlot overgemaakt en na een aantal dagen wachten plofte vanmiddag het horloge op de mat. niet waar het werd afgegeven door de postbode er zaten 6 losse schakeltjes bij dus die heb ik er vlot tussengezet, de datum en tijd goed gezet, de dagaanduiding heeft arabisch (denk ik) en engels, het horloge is op een klein krasje op de clasp na puntgaaf tot nu toe. en dat voor een horloge van deze leeftijd. Ik ben er in ieder geval superblij mee en @Roger_R superbedankt en tot wederdienst bereid ! Mijn foto skills laten wat te wensen over maar ik weet dat julie begrijpen wat ik bedoel. Mooi voorbeeld van hoe het gaat op dit forum.
20 likes
Gaaf! Zowel de hulp bij de aanschaf als het horloge!
1 like
Dat is een mooie…
Hoe oud is deze ?
1 like
Ik meen 2014, niet super oud maar toch…
Heel apart…
Graag gedaan
1 like
Mooie Spydie ook.
1 like
Thanks
gebruikt om de pennetjes weer in de clasp te vouwen