NA Seiko 5 mijn eerste automaat

Na mijn post van gisteren hoefde ik niet meer te twijfelen over welke Seiko 5 aan te schaffen. Ik krijg nu de Seiko 5 met blauwe sunburst wijzerplaat als kadootje van mijn schoonouders. Vandaag even het bandje op maat gemaakt en ben er zeer blij mee. Ik moet even wennen aan de maat want iets kleiner dan mijn huidige Davis en Smartwatch. De zichtbodem vind ik een erg leuk detail. Voor nu draag ik hem nog even op de stalen band. Maar ga zeker een leren band aanschaffen om af en toe te wisselen. Nu weer twijfel tussen een blauwe en cognac kleurige kleur maar dat is voor later zorg. :blush: nu nadenken over mijn volgende horloge aankoop :wink: heb nog wat verjaardagsgeld over namelijk.

24 likes

Mooi hoor🖒…en ik lees het al…de verslaving is begonnen😂…veel draagplezier😎

1 like

Mooi hoor!
Maar koop een ander horloge bij je leren band.
Dit 5 je doet het erg goed op staal.

2 likes

Dan moet ik weer heel goed hm gaan nadenken. Misschien dat ik wel een hommage apparaat ga kopen

Op leer een mooie vintage misschien?

1 like

Ben nog niet zo van de vintage maar wat niet is kan nog komen :grinning:

Mijn beste,

Proficiat met deze gelouterde Seiko!!
Ik wens je er vele memorabele momenten mee!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Cognac gaat hier zeker goed bij passen.

1 like

Goede keuze, zegt zijn broertje

Suggestie voor een volgende aankoop.

Als je nu nog niet klaar bent voor een duiker … dat komt nog wel.

3 likes

Nee toch zeker. Koop dan een net automaatje hier op het forum. Worden zat leuke modelletjes aangeboden voor een leuk prijsje.

2 likes

Je krijgt spijt als je een paar maanden verder bent en ziet wat hier allemaal langskomt, geloof me :relieved:

1 like

Mooi klokje! Vind ik een van de mooiste versies van de Seiko 5! :+1: :slight_smile:

1 like

top horloge, ben hem toevallig sinds deze week weer aan het dragen en vind hem weer net zo mooi als toen ik hem kocht.

2 likes

Ik geloof dat ik nooit klaar zal zijn voor een duiker. Ik vind het echt niks (tot nu toe) denk dat ik volgende keer ga voor een flieger (als je dat zo schrijft) :yum:

@HanDavinci zie vaak mooie klokjes voorbij komen maar bijna allemaal buiten mijn prijsrange, maar ik ben heel geduldig hoor :grinning:

1 like

Mooi 5je hoor. Enne, ik snapte de liefde voor duikers eerst ook niet. Tot voor kort. Nu heb ik de 2e al besteld. :wink:.
Wat ik wil zeggen, doe rustig aan. Door dit forum leer je breder kijken. De zoektocht maakt de hobby ook zo leuk.
Veel plezier iig met deze topper :+1:
Gr.Wander

3 likes