NA Seiko 5 SNK805 sapphire (bandenadvies gevraagd!)

Wat doe je me aan :stuck_out_tongue: Dat kan ik nooit uitleggen thuis.
Overigens is het niet de exacte die ik heb staan volgens mij, die ligt rond de 600, maar zou deze ook zo doen :wink:

Bedoel je trouwens discountshop.com, dan zit je nog wel met btw en invoerrechten enzo toch?

Aangezien je indirect toch naar de link informeert: de verkoper noemt zich “Discountshop” op Chrono24.
(Nederlandse verkoper)

Jij wilde een automaat?
Dit is iig de quartz versie; toch minder (persoonlijke mening) dan een horloge dat je zelf van energie voorziet! :slight_smile:

1 like

ah, is inderdaad een andere. Thnx voor de link!

Quartz… tja met meerdere horloges is het ook wel eens fijn om hem niet goed te hoeven zetten, maar idd mijn voorkeur gaat tegenwoordig toch echt naar automatic (of handopwind).

Maarre door jou ben ik nu de verschillende versies van de Hamilton aan het bekijken en dat is niet goed! :smile:

1 like

Gewoon eerst van die Seiko 5 genieten dadelijk!!!
Betere prijs-kwaliteit verhouding zul je nooit meer krijgen! :slight_smile:

1 like

Nou, gerepareerd terug en om de pols!

Met extra nat strap om de verzendkosten te compenseren :slight_smile: thnx Rob… denk ik :joy:

Maar nu de vraag welk bandje erop! Kon me niet bedwingen er twee vast te bestellen. Ik vind de standaard groene al top, maar het nadeel van de blauwe AR is dat het eigenlijk niet zo matcht vind ik.

Graag jullie mening: de groene, de grijze of de camo?

Ik ben benieuwd :+1:t2:

2 likes

Ik vind die groene het meest tof!

Zo’n camo is leuk maar het materiaal doet wat “nep leder” plastic aan: ik vind een canvas look stoerder zoals die groene.
Grijs: nogal onopvallend.

P.s. je bent wel helemaal klaar voor koningsdag!! :sunglasses:

1 like

Doe eens gek, kies de camo!

2 likes

Er zijn dagen dat ik daar best voor te porren ben :joy:

Ja wel mee eens! Thnx!

@drex ik heb de camo gekozen voor de vakantie, foto’s volgen nog! :+1:t2:

1 like

De camo is er al af bij mij, deze week de groene eens uitproberen.

2 likes

Mooi horloge; ik heb precies de zelfde, ook bij Rob, ook met saffier.
Misschien denk je, had ik 'm maar in Japan kunnen aanschaffen. Mooi niet. Daar is deze duurder dan bij Rob, ook bij een winkel als Yodobashi!

Yen 13800 is ongeveer EUR 105,–. En dus nog geen saffier!

Toch maar lekker thuis blijven als het om dit horloge gaat en gewoon bij Rob scoren.
En wat betreft de band: ik hou het bij de originele.

1 like

Ik verbaas me er toch over hoor, in Amerika ook naar horloges gekeken, maar ondanks evt belastingvoordeel en euro-dollar koers kun je toch echt beter bij Rob of Voordeligbijdetijd terecht.

Overigens door de vakantie naar Amerika nu 3 weken tegen de camo strap aan gekeken… die is er bij thuiskomst ook wel weer af gegaan en de originele erop :joy:

2 likes