Ook mooie kleuren. Misschien koop ik die ook nog wel eens.
Mooi horloge, Petra! Geniet ervan!
Leuk artikel. Op de pols van die jongen oogt hij best fors. In werkelijkheid is het een besc heiden maat ( op mijn 17,5 pols). Dat is het prettige van de SNK-serie. Gelukkig werden dit jaar in de SRP-serie horloges van 36mm geïntroduceerd. De serie met 39,4 vind ik net aan de grote kant.
Gefeliciteerd Petra! Goed dat je de echte Seiko gevonden hebt op het HF. Echt een heel leuk horloge. Veel plezier ermee!
Dikke proficiat voor deze prachtige combinatie !!
Ja, dat is wel een dingetje. Zeker omdat ik er nog een paar wil uit de SNK-serie…Monsterwatches is op de aanstaande Rikketik, dus wie weet.
Je weet waar ik dan zit, kijk eens of je 5je van een paar jaar oud niet groter dan 40mm en met een leer bandje voor Assie ook kan scoren.
Haha, ik weet dat ze in dit topic toch niet meer kijkt dus blijft dan een verrassing. Wat geld betreft, weet je dat dit goed zit. Hoop dat het lukt, eerst voor jezelf natuurlijk
Ik zal eens kijken. Een leren bandje kan een probleem worden. De klassieke 5-jes zijn niet groter dan 38mm, de nieuwere SRP-serie is wel groter.
38mm zou een mooi maatje zijn, joh kijk maar als het maar een seiko’tje is . Leer bandje vindt ze wel belangrijk, rubber kan ook nog. Vindt ze gewoon lekkerder zitten.