NA: Seiko 5 snk805

En dat komt zo: vorige week zag ik deze op Ali voor 75 euro. Ik vind dit model en de kleur echt mooi, dus ik wilde wel happen. Maar ik twijfelde: zou hij nep zijn? Ik stelde deze vraag op het forum en dat was maar goed ook. Want wat je van de Ali-verkoper krijgt in plaats van deze Seiko is een rammelend Quartzding. Wat zou ik gebaald hebben.

Ik zocht verder, maar ik kon er geen vinden in NL, wel in Singapore. Maar ja, buiten EU, opslagkosten…
Niet veel later kreeg ik een pb waarin het horloge werd aangeboden. Ik nam het aanbod aan en zie hier:

47 likes

Gewoon een erg leuk horloge! Veel plezier ermee.

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Verstandig om in eerste instantie ons onvolprezen Horloge Forum te raadplegen.

Ik wens je dan ook met deze sportieve, chique ogende Seiko veel horloge plezier.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Ja deze blijft mooi, gefeliciteerd!

1 like

Ziet er mooi uit,past je goed :+1:
Veel draagplezier ervan…

1 like

Weer een pareltje voor de collectie, veel draagplezier.

1 like

Prima field watch in de juiste kleur, veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Leuk eigenwijs rood streepje op de secondewijzer, een semi-verstopte kroon en mooie mat finish op de kast. Lang leve HF en de leden alhier! Gefeliciteerd met deze NA!

2 likes

Heel mooi!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je aanwinst, veel geluk ervan :slight_smile:

1 like

En ook hier gefeliciteerd met je Seiko, vond het wel leuk rijmen: leger groen, moet je doen. :wink:. Veel draagplezier natuurlijk :ok_hand: :+1: en de collectie groeit en groeit :+1:

1 like

Proficiat, mooie 5.
Veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Stoer horloge. Proficiat

1 like

Een van de horloges die ik destijds kocht en mijn liefde voor Seiko deed groeien.
Veel plezier ermee!

1 like

Mooi field watch Petra.
Legergroen past ons allemaal. :+1:

1 like

Ook ik heb in dezelfde kleur. Mooi verfijnd ontwerp en toch degelijk. Veel plezier ermee.

1 like

Alsjeblieft alle info over je field watch.

1 like

Mooi hoor!

Nu nog de 3, 7 en 9 :star_struck:

1 like

Heel mooi!

1 like