Je hebt gelijk ook en dank je: ik dacht er aan om een donkerbruine (lizard) strap te zoeken, en had dit bandje toevallig nog liggen, gekregen van Julian Kampmann ter compensatie van extra verzendkosten. Ik ga deze er lekker op laten!
Zeker, ik vind de scherpe, puntige wijzers prachtig. Mooi ding ook, ze lijken op elkaar.
Nee, dat van het bandje wist ik van tevoren, dus is geen âklachtâ maar meer een bevestiging dat het bandje niet zoveel is. Geen punt overigens, ik wilde hem sowieso op leer!
En de âvijfâ series van Seiko zijn inderdaad geweldige horloges!
De keuze is enorm en je hebt er -voor het geld- eigenlijk net zoveel plezier van als een heel duur horloge heb ik zelf gemerkt! (En ja ik heb er ook een! )
Mooie 5, van harte. Staat chique op de bruine lederen band. Altijd leuk om zoveel te krijgen voor âzo weinigâ. En @Floydian67, er staan er nog twee voor die prijs op Global
Haha, heb met mezelf afgesproken dit jaar geen NA meer!ď¸
Is niet helemaal gelukt, 2 gekocht, maar 3 verkocht!
Rekenkundig gezien mag hetâŚ, toch?
Dit is geen hobby meer, maar een verslavingđ
Kennelijk hoeft een mooi, goed afgewerkt en kwalitatief uitstekend horloge niet meer te kosten.
Heb zelf twee âvijfjesâ: ze lopen bijna kwarts-nauwkeurig en de oudste is al zo´n 25 jaar oud.