NA: Seiko 5 SNKL43K1

Laatst stelde ik hier de vraag welk horloge de laatste lege plaats in mijn horlogedoos moest opvullen. Het meest gegeven antwoord op die vraag was “een dresswatch”…
Na een jaar lang te loeren naar dit relatief goedkope en toch chique ogende klokje van Seiko heb ik laatst eindelijk een SNKL43 in een etalage gevonden. Na een korte testfit was het meteen duidelijk dat dit precies is waar ik naar op zoek was.
Echter was mijn vriendin ook mee, en die zag de bui al hangen. We spraken af dat ik het horloge pas mocht dragen tijdens kerst zodat de ruimte onder de kerstboom mooi gevuld was. Zo gezegd zo gedaan, maar ik had in de winkel meteen door dat het stalen bandje niks voor mij was. Ik heb daarom een mooi Colareb bandje uit Italië laten komen om vervolgens op eerste kerstdag het horloge direct te voorzien van wat leer.
De relatief kleine diameter en platte kast maken het horloge perfect comfortabel, zeker in combinatie met een overhemd. Het leren bandje zit ook perfect en is heerlijk soepel. Combineer dat met de looks en ik ben verliefd…
Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat het horloge nauwelijks bestand is tegen water en het uurwerk wellicht wat gedateerd is, maar voor dit budget ben ik meer dan tevreden :smile:

32 likes

Mooie aanwinst :+1:
Veel draagplezier.

1 like

Leuke aanwinst. Mooie combi dat bruin en blauw :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd 🥳 Mooie combi. Colareb schijnt mij een zeer goede keuze, maar ik heb alleen geen ervaring mee.

1 like

Bedankt!
Dit is mijn eerste bandje die ik van Colareb besteld heb. Had een aantal mensen om hun ervaring gevraagd en ik was wel redelijk overtuigd. De afwerking en kwaliteit van het leer zijn zeker zo goed als ik had verwacht, echt een aanrader dus!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Chique verschijning!!
Geniet er met volle teugen van!l

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuke combi met die band! Veel plezier ermee

1 like

Stijlvol horloge :star_struck: mooi!

1 like

Tijdloos!

1 like

Geceliciteerd met deze pracht NA !
Je vriendin kan trots zijn :wink::+1:t2:

1 like

Het blauw spat er vanaf èn een mooie combi met die band! :ok_hand:

1 like