Zodra de Midfields op de markt kwamen, wilde ik er een hebben: Seiko, 36 mm. En dan deze, de desertversie. Maar ja, ik heb al zo veel horloges, dacht ik. Dus ik heb niet meteen toegeslagen. Het moet maar eens afgelopen zijn, met dat kopen van horloges, vond ik.
Afgelopen zondag kwam hij weer voorbij toen ik zat te googelen. En jullie weten wel dat je toch een keer voor de bijl gaat, wat je voornemens ook zijn, hoe slank je spaarvarkentje ook geworden is.
Zo geschiedde: ik drukte op de bestelknop bij horloge.nl en vanavond werd hij gebracht. Er zat een zandkleurige nato op en die heb ik gewisseld voor een zwarte canvasband:
Tof horloge Petra! Van harte met de aanwinst.
Mooi horloge, prima maat. Ik ben fan.
Gefeliciteerd met de NA Petra
Leuk horloge, veel plezier ermee!
Mijn beste,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
(Da’s een rare gedachte )
Nice! Deze serie is een mooie upgrade van de oudere SNK80x. Veel plezier ermee!
Goeie koop!
Gefeliciteerd Petra met deze sportieve NA. Leuke horloge reis heb jij gemaakt het afgelopen jaar
Proficiat! Heel mooi!
Gefeli!! en hier zal je geen spijt van krijgen, een kloeke fieldwatch!
Ik heb het oudere broertje, en nog steeds geen spijt van
SNZG13 42mm.
Die met de vele tekst haha! Maar in het dagelijks gebruik heb je daar helemaal geen last van. Als je naar het contrast van de wijzers met de wijzerplaat kijkt … dat laat niets te raden
Maar voor de prijs van des tijds iets over de 100 Euro echt een dijk van een horloge! Ik heb er wel AR saffier in laten zetten. Dat zie je ook wel want het lijkt net of er geen glas in zit haha!
Gaaf horloge! Gefeliciteerd!
Proficiat, heel mooi horloge.
Veel plezier ermee!
Mooie functionele fieldwatch! Veel plezier ermee.
Hier zullen veel bandjes goed op staan.
Echt een leuk horloge.
Mooie aanwinst. Veel draagplezier
Dat is wel handig, ja. Jammer dat Seiko niet standaard saffier in hun horloges doet.
Mooie maat, staat je goed. Veel plezier ermee.
Denk ook wel dat het zwarte bandje beter staat dan de zandkleurige. Toffe uitvoering
Mooi! Ik vind dit waardige opvolgers van de BigMil en de 36mm vlieger van weleer.
Gefeliciteerd.
Dat terwijl ze prima saffier kunnen leveren, zelf gemaakt. Ik snap het ook niet, ook al is Hardlex op papier behoorlijk harder dan mineraal, en versplintert het niet zo snel bij slagen als saffier.