NA Seiko 5 sunburst

Mijn zoektocht naar een duiker heeft geresulteerd in een behoorlijke zoektocht, van Seiko naar Tag Heuer en van Hamilton tot Spinnakers duikers. Tijdens die zoektocht kwam ik erachter wat ik echt wil, wat anders is als een enkele jaren geleden ( toen vond ik stalen bandjes het mooist op een horloge) En dat ik dus mijn budget wat ga oprekken om dan maar iets later, maar wel helemaal mijn ‘droomhorloge’ te kopen. Een nieuwe of zo goed als nieuwe Tag Heuer Aquaracer, Longines HydroConquest of misschien weer een Christopher Ward. En om die tijd te overbruggen een gedeelte van mijn budget gebruikt om eindelijk eens een seiko 5 aan te schaffen. Kwam hem diverse malen tegen online en ben hem maar eens gaan bekijken en direct aangeschaft, wat een mooie dial, al is dat iets persoonlijks. Mooi minimalistisch, automaat en universeel horloge. Direct enkele bandjes erbij gekocht en deze op de foto is toch wel degene die er perfect bij past. Heel blij mee, en lekker dragen tot en met ik mijn zoektocht naar de duiker ga afronden. Ipv nu een duiker kopen waar ik spijt van krijg.

20 likes

51 likes

Gefeliciteerd. Dan hoef je toch eigenlijk niks anders meer?Verwerken: 17424867603104454544897468804031.jpg…

2 likes

Gefeliciteerd Jeroen met dit mooie vijfje, mooie wp en zie de sunburst.
Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. En heel verstandig dat je de tijd neemt tot je het horloge tegenkomt wat je in je hoofd hebt, rustig aan, je bent bij de tijd :wink:

2 likes

Kan hem niet zien :wink:

Seiko, what else… :ok_hand:

2 likes

4 likes

Hele mooie! Geniet er van!

1 like

Heel mooi!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een prima aanwinst.
Lekker sportief met een vleugje chique.

Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Seiko 5 is altijd goed. Veel plezier ermee.

1 like

Leuke Seiko, veel plezier ermee :smile:

1 like

Tja, er is iets misgegaan. Jammer.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Erg mooi horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Hele mooie Seiko. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan