NA Seiko 5

Helemaal niks mis mee

1 like

Gefeliciteerd!
Het blijven voor het geld geweldige horloges de Seiko 5jes.
7s26 is ook zeer degelijk.

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1: mooie 5 :grin:

1 like

Dit is de SNKE01
37 mm

1 like

Let’s talk about hoe the five is on the wrist na een paar weken. Ik moet zeggen, het is mijn eerste five en ik ben zeer impressed. De five is echt veel value for money. De size is classic and great, er is een goede hug om de pols van de lugs. Het is echt een zeer comfy watch for daily use, hij behoort in de afgelopen weeks tot mijn EDC. Het is echt een kameleon, een alleskunner. Werk, restaurants, sports, allemaal no problemo amigos. The readability under water is gewoon spot on, zie de pic. Ik heb er ook nog geen enkel compliment over gehad dus het is echt super under the radar. Een sleeper zo u wilt. De bracelet is prima, no hair puller en een fijne brush. Een minpunt is the lume, ik vind het geen probleem omdat ik dan slaap. Final judgement: 5 sterren out of 5.
Zo, dit was mijn spreekbeurt over the five from Seiko. Ik ben benieuwd naar mijn punt!


Cheers!

8 likes

Tof horloge! Maar wist niet dat je er zoveel Engels van ging lullen… :joy:

4 likes

Altijd goed een Seiko 5!
Leuke dingen, zeker voor dat geld.

1 like

Spreekbeurt voor Engels of Nederlands?

1 like

Echt een prachtige seiko 5 variant.

1 like

Ik geef je een 7, leuk geschreven maar in het vervolg moet je eerst bedenken of je het in het Engels of Nederlands wil doen, er staat zelfs wat Mexicaans tussen. Erg verwarrend

Nu inhoudelijk: een 5’je is altijd goed, geniet ervan
:beers: cheers

2 likes

Jammer dat je geen banden kan wisselen van dit model … ik zou hem upgraden met een saffier glaasje .verder leuk ding in de 5 series

1 like

High five! Great review! Well done! Top! Thanks for sharing! :star::star::star::star::star:

1 like

Lass uns inderdaad über uhren reden, Harry. Setzen Sie vorher die Brille ab, und geben Sie mir ein Tropical Drink, bitte.

Jaaaa, liebe mensen, het moet gesagt dat deze Seiko Fünf een bijzonder leuk exemplaar is. De armeleute-GS GMT is zeker de mühe wert. Ik zou bijna sagen dat ie Schön, Gut en Wahr ist, maar dat is geloof ik al door ome Jörg geschützt worden.

Het horloge sluit zeer aardig aan op de armband, en het is gut te zien dat je Haare er nicht ausgezogen worden, want het zijn er al niet exorbitant viel. Maar hoe dik is hij eigenlijk?

Zo jammer dat je beschlossen hebt om deze spreekbeurt Deutsch in het Englisch te tun. Maar een 5 voor de mühe zit er wel in. :+1:

3 likes

Ja Horst, ich sage dan einfach nur: prosit!

1 like

@Fate_Amenable_To_Change
Ich schluss mir ganz bij dir an! Auch mede nahmens mein Frau!
Fünf Sternen is das toch SowieSo und überhaupt wert!
Seiko Fünf über Alles!
:joy::rofl::joy::rofl:

2 likes

Das ist glaub ich eine Irtung, ein funfer ist ein bmw und keine uhr. Aber jezt gehen wir ausser topic! Gleich komt die topic polizei.
Danke fur die sterne. Wie sehen uns auf das uhrenforum!

1 like

Eén van de mooiere uitvoeringen in mijn optiek :ok_hand:

1 like