NA Seiko 5

Ja beste mensen, uiteindelijk willen wij allemaal een 5; ik zou bijna zeggen dat het the greatest watch is in the history of horology, you know, haha.

Afijn, een vijf met de 5 principes van de Seiko 5, daar is al heel wat over geschreven, dat kunt u allemaal opzoeken. Kort samengevat:

  1. het is een Seiko
  2. dat staat ook op de plaat, ook staat er een 5 op
  3. je krijgt 5 keer zoveel waar voor je geld als bij andere merken
  4. je moet er via een bepaalde website minimaal 5 weken (soms een veelvoud) op wachten
  5. Er zitten 5 x 4 juwelen in, plus nog 1 reserve juweel.

Kortom, gewoon een heel leuk niks aan de hand klokje, met een saffiertje

Nou zeg, na al deze uitvoerige en leerzame info enkele foto’s, bedankt voor het lezen! (ik geloof dat dat zo hoort bij een echte NA)

79 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Gefeliciteerd! Wat een leuke review, met aardige understatements. Tongue in cheek.
Die vijf van Seiko, daar denken ze zelf iets anders over, maar dat geheel terzijde.

4 likes

Mooiertje! Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Vijf voor lijf! Veel plezier er mee!

1 like

Dit is een mooie, heel veel draagplezier toegewenst.

1 like

De hoeksteen van de automatische horloges. :sunglasses:

1 like

Kijk, hier doen we het voor. Toch weer wat bij geleerd over de Seiko 5 en waar de 5 voor staat.
Nog een paar van zulke verslagen en dan ben ik een echte horloge kenner en kan ik een youtube kanaal beginnen :call_me_hand:t2:

Nu iets serieuzer: heel mooi klokkie, geniet ervan :+1:t2:

3 likes

Proficiat!

Ken het model niet, maar zit hier standaard saffierglas in? Of is het achteraf gemod?

1 like

High! :raised_hand_with_fingers_splayed:

Congrats! :+1:

1 like

Door Rob netjes gedaan.

1 like

Heel mooi horloge, gefeliciteerd.

1 like

zeer mooi horloge :star_struck:
geniet ervan :ok_hand:

1 like

Dat saffiertje staat hem goed!

1 like

Bijzonder fraai 5je, gefeliciteerd.

1 like

Noem het beestje SARB 5 dan gaan ze wellicht zelfs voor 400 euro weg. Blijft een bang for buck deze.

1 like

Enjoy.

1 like

Hele leuke 5! Welk type is dit?

2 likes

Gefeliciteerd !

1 like