NA! Seiko 6139 - 6032 Speedtimer coke pogue

Ah die zwarte…:innocent:

3 likes

Gave aanwinst!

1 like

Prachtige aanwinst :+1:
Enneh, Pepsi op Coca Cola is een beetje vloeken in de kerk, eh? Dat kan beter :wink:

1 like

Ik heb vooral ervaring met de 6139 6002 waarvan ik er 2 heb maar weet je zeker dat die dial origineel is? Hij ziet er wel erg goed uit namelijk. @koekoek zou dit mischien beter weten. Twijfel is er omdat de bezel in andere staat is ende kleine wijzer en band niet origineel is. Wel een topstuk.

1 like

mee eens… en die zilveren staat ook op mijn lijst

1 like

Erg mooi horloge, jammer dat de prijzen voor deze horloges zo gigantisch gestegen zijn.

Zou dat komen door die Bertnet69 :grin:
Die heeft er ook enkele van in zijn hologedoos :yum:

9 likes

Ik zie geen reden om te vermoeden dat hij niet origineel is, ziet er qua wijzerplaat prima uit. Als er geen vocht in het horloge is gekomen of veel zonlicht gezien heeft blijft zon wijzerplaat vaak prima bewaard.

1 like

Dankje!
Deze bezel heet ook een coke bezel dus dat mag, haha. De blauw rode is de pepsi :+1:

Dat durf ik wel met 100% zekerheid te zeggen. Je ziet zelfs dat de kleur van de indexen evenveel is vergeeld als de wijzers en de subdial heeft ook een lichte patina. Als ze dit zouden kunnen namaken op zo een niveau dan kunnen we nooit meer iets zeggen over de authenticiteit :smile:

1 like

holy sh…

oke… zoals gezegd heb ik geen ervaring met dit model. Dan heb je echt een hele mooie versie gescoord…

1 like

Erg mooi spul die pepsi speedtimers, ik heb de 6031 en de 6032.

11 likes

Mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie Seiko,s Martijn!

1 like

Dankjewel :slight_smile:
Prijzen zijn tegenwoordig niet zo leuk meer, gelukkig begon ik 18 jaar geleden al.

2 likes

Ik kocht de mijne deze zomer nog voor ongeveer 100 euro :wink::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Dan heb je flink geluk gehad! Op ebay betaal je bijna het 10voudige…

Moet op ebay ook wel een stuk goedkoper kunnen dan 1000 euro. Maar ebay is sowieso niet echt mijn favoriete kanaal om horloges te kopen. :sweat_smile:

Keus is al gemaakt. Dit horloge staat al op marktplaats. De pogue heeft het dus gewonnen van de speedtimer. :sunglasses:

Klopt, heb ze eens goed naast elkaar gehouden (en natuurlijk wat vrouwelijk advies ingewonnen) en ben tot de conclusie gekomen dat de speedtimer wel erg mooi is maar teveel lijkt op mijn andere horloges. De gele Pogue is veel meer een horloge met een eigen gezicht. En het verleden wijst uit dat ik steeds spijt krijg van de verkoop van een Pogue… :sweat_smile:

1 like

Grappig, als ik vrouwelijk advies in zou winnen dan hield ik weinig horloges meer over :smile:

4 likes