Leuke chrono uit april 1984 op de kop getikt op Uhrforum.
Pas geserviced, dus voorlopig geen omkijken naar.
Ziet er voor 35 jaar oud nog prima uit en is een leuke aanvulling op mijn andere 7a28, zie laatste foto.
Top horloge! Vind deze modellen met deze kasten heel mooi, zijn heel mooi in balans. Mooie mix van wat meer dressy en wat sportiever.
ziet er pico bello uit. Geniet er van
Mijn beste,
Ziet er goed uit!! Een frisse verschijning!!
Ik wens je er een energieke tijd mee.
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Dit is mijn middellange termijn semi-grail! En met het originele bandje! Leuke rits foto’s heb je gemaakt.
Ik wens je er veel en lang plezier mee. Ga je er ook mee bandenswappen? Van alle modellen 7A38 lijkt de 7060 me daarvoor de meest geschikte.
Prachtig
Deze jaren 80/90 quartz chronografen van Seiko vind ik echt nog steeds heel mooi. Bovendien zijn de 7A28/7A38/7T32 quartz uurwerken die ik heb echt bomb-proof. Ooit zullen ze sterven maar zelfs de horloges die ik als tiener droeg hebben decennia misbruik overleefd en lopen als een zonnetje.
Een verschil van dag en nacht in kwaliteit imo. Heb zelf niet al te beste ervaringen met de 7t uurwerkjes. De uurwerkjes zijn ook niet echt meer te repareren waarbij een 7a uurwerk gewoon helemaal te servicen is.
Ja dat klopt helemaal. Horen niet echt in hetzelfde rijtje thuis. Ik noemde ze op die manier omdat dat toevallig de quartz uurwerken zijn die ik heb in mijn oude Seiko chronografen, de horloges waar ze in zitten een soortgelijke stijl hebben, en ze ongeveer uit dezelfde periode komen.
Seiko zou potdorie van deze modellen een reissue moeten uitbrengen.
Prachtig
Intekenlijst Seiko 7a38-7060 re-issue.
- EVH
- W.E
Mocht deze ooit te koop komen, graag even een bericht.
Wat een ontzettend mooi klokje, mag ik misschien onbeleefd zijn en vragen wat deze heeft gekost? Ik wil zelf ook wel zo’n mooi exemplaar in deze kleurstelling
Ik heb hier ca. EUR 300 voor betaald.
Thanks nog voor je reactie, ik ben nu toch nog even gevallen voor het klokje van Austin , mijn dank nog. Maar de 7060 staat nog steeds op mijn lijstje
Heel gaaf!