Deze week een mooie Seiko 6m15 in ontvangst mogen nemen. Dit mooie klokje is naar mijn weten uitgebracht in 1992 ten nagedachtenis van de 500 ste verjaardag van Columbus.
Toffe Seiko, veel plezier ermee!
Nice! Geniet ervan!
Altijd een zwak voor deze serie gehad. Die jij hebt is vrij uitgebreid met allerlei toeters en bellen. Ik heb een paar jaar terug de eenvoudiger re-issue gekocht, omdat ik het liefst een nieuwe wilde.
Columbus was zelfs nog ouder. Het was ter ere van het feit dat hij Amerika ontdekte in 1492.
Leuk ding. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Ik kan goed snappen dat je het liefst voor een nieuw horloge gaat, maar deze trok mij toch meer onderandere ook vanwege de toeters en bellen. Het mooiste is nog dat ik er een hele goede deal op heb gekregen
Weer een bijzondere Seiko ! Proficiat en genieten maar
Leuke aanwinst, veel draagplezier!
Gaaf met die groene plaat joh!
Mooie aanwinst hoor. Heel veel plezier er mee
Leuk dat toch iemand op dit forum hem mooi vind. Het valt echt op dat deze van al mijn horloges veruit het minste likes krijgt wanneer ik een wristshot upload.
Niet dat mij dat echt stoort. Ik vind hem supermooi en dat is het enige dat telt. Ik begrijp gewoon niet waarom anderen deze onmiskenbare schoonheid niet zien .
Ik zie het maar zo: je moet een wat meer ontwikkeld brein hebben om die informatie te kunnen vertalen. Veel medemensen lopen nog in MS-DOS modus.
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Bijzondere horloges heb ik het altijd gevonden. In de jaren 90 heb ik verschillende modellen uit deze serie dagelijks gedragen. Leverde altijd veel complimenten en gespreksstof op.
Hier die van mij, uit 1991, die ik af en toe- maar altijd met veel plezier- een dagje draag.