Gefeliciteerd met deze NA, tof hoor
Erg mooi!!! Zeker mooier dan de groene variant.
De wijzerplaat is echt prachtig!
Heel persoonlijk… Ik ben niet zo’n fan van het “loepje” bij de datum.
Veel draagplezier!
Ik vind de staalblauwe wijzerplaat beter bij de rest van het horloge passen dan groen. Goeie keuze
De “Alpinist LE Mountain Glacier” in zijn natuurlijke habitat … de file
Gefeliciteerd en top dat je er blij mee bent.
Ik kan van deze nieuwe Alpinisten niet gelukkig worden, die X op de plaat ervaar ik als verschrikkelijk.
Dat gecombineerd met de huidige prijs voor mij een no-go.
Doe mij de oude versie maar, fijner geprijsd (ten tijde van aanschaf althans) en de wijzerplaat veel cleaner en in balans.
Maar nogmaals smaken mogen verschillen en mooi dat jij happy bent met jou NA !
Gefeliciteerd, zeker een mooi horloge en die wijzerplaat…prachtige kleur. Enjoy
Gefeliciteerd met je nieuwe Alpinist. Ik heb hem met een zwarte wijzerplaat gehad maar kon niet wennen aan de cyclops helaas.
Congratz Dao.
Ik denk dat ik de enige ben die de groene mooier blijft vinden dan de nieuwe modellen & kleuren.
Maar ieder z’n ding, en smaken verschillen natuurlijk.
Veel plezier met je fake Alpinist!
Kidding
Hee gaaf gefeliciteerd! Dit is idd wel een van de vetste uitvoeringen en zeker een upgrade tov de groene. Enjoy
Heel gaaf! Veel plezier van de nieuwe aanwinst!
Heel mooi exemplaar, gefeliciteerd! Ik heb de groene Alpinist (SARB017). Alhoewel ik de grijsblauwe dial mooier vind, geldt dat helaas niet voor de “X” op de dial en de cyclops/vergrootglas bij het datumvenster. Die kunnen mij niet bekoren. Ik hou daarom de groene nog maar even
En in het echt komt die nog veel meer tot leven dan op mijn foto’s!
Ik ook, maar net een ‘kuiltje’ waar de caseback redelijk in valt.
Ja ik vind twee gaatjes ook echt weinig. Gelukkig komt het bij mij perfect uit.
Ja tegelijk vond ik dat altijd wel de charme. Alsof je er zo een gentleman’s hunting lodge mee binnen kon lopen.
Ja je bent niet de enige, zelf stoort het me niks! Bij deze vind ik het best passen eigenlijk.
In een land zonder mountains
Zo geen problemen mee Al zou ik hem ook niet gemist hebben hoor. De DIASHOCK blokletters waren ook niet alles.
Twee woorden.
Black. Friday
Nondeju vergat ik een foto in mijn openingspost.
Hierbij alsnog.
Vind de groene ook mooier. De zilveren indices contrasteren niet genoeg op deze versie en de hodinkee versie. Ik snap niet dat deze zo gehypet wordt. Mijn hodinkee gaat ooit wel eens de verkoop in maar niet hier, meer dan retail geeft niemand hier.
Deze doet mij ook helemaal niets. Een grijze muis. Maar zo te lezen hoor ik bij een kleine minderheid die de groene interessanter vindt. Desalniettemin veel plezier ermee. Smaken verschillen nu eenmaal.
Niets te danken. Was geen probleem. Nu nog op zoek naar zo’n exemplaar.
Prachtige blauw/grijze plaat. Naar mijn smaak echt stukke beter dan dat oubollige groen met goud.
Gefeliciteerd met je NA, Wauw wat een mooie keuze! Kan me goed voorstellen dat de groene nu oubollig over komt.
Mooi horloge, net zoals de meeste Alpinists!
Jammer alleen van de datumpuist, anders was deze bijna net zo mooi geweest als de 017
Dat zeg je goed! Want hij lijkt grijs. Maar er zit zoveel kleur in eigenlijk, steeds anders!
Klopt,blauw-grijs-petrol-groen maar net hoe het licht erop valt.
Tophorloge