Ben je wel even zoet mee om alle functies te proberen. Mooie aanwinst!
Heel mooi. Je had toch al een Astron. Maakt niet uit: deze is toch eeer heel anders.
Heerlijk met dat oranje ![]()
Gefeliciteerd met deze mooie Astron.
Veel plezier ermee!!
Zo, wat een onderscheidende Astron Ferry! Een mooie aanwinst! ![]()
Die maat van je heeft dat goed ingeschat. Gefeliciteerd!
Heel mooi deze astron. Ga je veel plezier van hebben.
Dat zijn mijn vader ook na 30 seconden in de winkel ![]()
Gefeliciteerd met deze prachtige Astron!!! Echt een goede keuze!!
Stoer klokje Ferry, en een leuk limited nummer 10.10š
mooie aanvulling van je collectie,
draag hem met plezier
Gefeliciteerd met deze mooie Seiko.![]()
![]()
Zeer mooi horloge. Veel plezier ermee en ervan.
Ik heb 2 Astronās en ben er zeer tevreden mee. Ze dragen super prettig. Ik heb op een een rubberen band en dat maakt hem iets sportiever.
domme vraag: hebben astrons soms ook dubbele namen / referenties?
Dit is een SSH183J1, maar kom op het interweb ook de ref SBXC183 tegen? Maar de Nederlandse prijs is wel hoger dan de āSpaanseā, dus heb twijfel of dit wel dezelfde kan zijn. Opties zijn ze hetzelfde?
Heel mooie weer, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, mooie Astron ![]()
Ja klopt inderdaad.
Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.
Maar goed ik zal je het verschil uitleggen, de SSH183J1 wordt gemaakt voor de internationale markt. De SBXC183 wordt specifiek voor de lokale markt gemaakt, beide zijn dus indentiek. Het prijsverschil is moeilijk uit te leggen. Seiko hanteert diverse prijzen voor het zelfde horloge. Je hebt gelijk, in Japan is die een stik goedkoper als ze hem je willen verkopen en dat is niet eenvoudig. Er zijn er namelijk wereldwijd maar 1200 stuks van gemaakt. Heel vreemd van Seiko, de listprijs in Spanje bijvoorbeeld is ā¬3100,00 maar in Nederland is de listprijs ā¬3000,00.
Oke, je bent op de hoogte nu, Er is geen verschil tussen deze SSH183J1 en de SBXC183.
Echter wel een verschil hoeveel er in Japan worden uitgeleverd, dat zijn er dus 500 en de overige 1700 worden verdeeld over de andere landen. Dus of je er 1 in Japan kan kopen is lastig daar de voorraad beperkt is. Echter is dit hetzelfde in de andere landen. Mijn inschatting is dat deze Astron zeker in jul.2026 overal uitverkocht zal zijn. Dus heb je interesse en wil je er 1, grijp snel je kans als je er ergens 1 te koop ziet staan.
Thanks Ferry! Duidelijk verhaal. Mijn broer vertrouwde het verhaal van die nummers niet van mij. Maar ik heb hem jouw verhaal laten lezen en hij gelooft je ![]()
Nogmaals dank!!
Inderdaad een aanvulling op je collectie ![]()
Gefeliciteerd topper ![]()
Prachtige Astron, ben zelf ook blij met die van mijš
( lukt alleen niet om een foto toe te voegen
)