NA: Seiko Astron 8X22

Nadat, ik vorige week een Astron van @HansvV had aangeschaft zag ik een andere Astrobn voorbij komen in een discussie, de 8X22 voorbij komen. Een paar dagen daarna zag ik m te koop staan bij Q-Watches @royke74 voor een mooie prijs. Dus na een leuk gesprek met Roy heb ik nu een 2e Astron :hugs:

27 likes

Gefeliciteerd :facepunch:

jeee, had je de mijne mooi over kunnen nemen! Je wilt zeker geen tweede?

Is dat niet de ex van @junior ?

1 like

Dacht dat je m verkocht had…

Volgens mij vertelde @royke74 dat wel.

2 likes

Welke heb je te koop dan ?
Ik ben misschien ook in de markt voor 1…

ik heb precies dezelfde als die Junior had, die hem inmiddels heeft verkocht, en die (denk ik) Hamiltonfan nu hierboven toont. Had hem nog niet formeel te koop gezet, maar mag eventueel weg indien ik een goed bod krijg. Maar dat dan verder pia PB

ik had er drie. Twee zijn er nu verkocht, waarvan één aan jou. Degene die je hierboven toont heb ik dus nog. Junior en ik hadden dezelfde.

Kijk, kan ik ook.

5 likes

Op hetzelfde moment kreeg ik een Squale 1521 om de pols.
Dat kan geen toeval zijn. :innocent:

Van harte Arjan, mooie aanwinst. Ik heb 'm met héél veel plezier gedragen, het is voor mij een van de mooiste ‘oude uitvoeringen’ die ik ken. Alles klopt aan dat ding en de afwerking is helemaal fijn! Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven. :beers:

Yup!

Zal ik … :thinking:
Ik mis 'm al wel! Waarom doe je al je Astrons eigenlijk weg Hans? Ga je verder met alleen je Citizen?

1 like

Nou, hier is je kans. Lekker vertrouwd. Tenzij @Tonnieb hem wil natuurlijk.

Vergat dit nog. Die Citizen is inderdaad fijn: titanium en leuk model. Maar heb ook nog Seiko’s hoor

Nee ik pas.
Niet het model wat ik nog zou willen.

1 like

Maar geen Astron meer als ik een beetje meegeteld heb.
Of heb je nog iets liggen? Ik wil er zeker nog weer eentje hebben, maar ik kan je nu geen ‘goed bod’ doen helaas. Wel een low ball:joy:

Nou, die hierboven dus, die jij ook had. Die heb ik nog immer.

@Junior, je bent er wel zuinig op geweest :wink:

1 like

Altijd. Ik ben bijvoorbeeld altijd voor gek versleten als ik plakbandjes om de lugs doe, bij het verwisselen van een bandje. Zo hou je een horloge netjes. Deze is van januari tot twee weken terug vrijwel elke dag met véél plezier gedragen. :wink:

Stalen band niet gebruikt? Zit nog geen krasje op de sluiting.

1 like

Jawel, vrijwel alleen maar. :sunglasses:

Ik heb hem maar een paar dagen op rubber gedragen. De Diashield coating van Seiko is gewoon top. Ik was er zelf eerlijk gezegd ook een beetje verbaasd over want de band/sluiting is meestal wel een ‘krassenvanger’.

1 like