NA: Seiko Astron GPS

Al een dag of 10 in mijn bezit deze Seiko Astron, die ik van ons sympathiek lid @HansvV over heb genomen. Moet zeggen een hele fijne Astron. De wijzerplaat lijkt het ene moment zwart en het andere moment weer lila/paars. Leuke aanvulling in mijn collectie, heb even gewacht met de NA daar ze wel heel snel elkaar opvolgden.
Bijkomend voordeel van deze horloges, grab and go watch hoef je nooit wat aan te doen.
En zoals Seiko kan, mooi afgewerkt. En mooi hoe de band tappert van 22mm naar 18mm. Kortom een mooi en fijn horloge en ik ben er blij mee :smile:. En Hans nog bedankt voor de gezellige middag, Hagenezen onder elkaar is altijd genoeg gesprekstof en niet alleen over horloges :wink:

O ja, nu nog de specs en foto’s. Deels gepikt van Hans en deels gemaakt door Assie62 :grin:

Model: Seiko Astron SSE 161 J1
Dial: 47mm om de pols oogt hij kleiner of ik heb boomstammen :smile:
Glas: saffier
uurwerk: 8X22 0AL0
Kast en band: RVS
Verder is alles op te zoeken van deze Astron :wink:

Tijd voor heel veel foto’s en die spreken voor zich, vandaag niet om de pols i.v.m de duikers week :grin:

Nog vragen!, geen vragen zou Paul van Vliet zeggen :wink:
Laat de zomer maar komen :sunny:

54 likes

Oké majoor Kees. Mooi hoor!

2 likes

Mooi Fred!:+1:
Jij blijft kopen hè…:rofl:

2 likes

Gefeliciteerd

2 likes

Mooie aanwinst…:+1:

2 likes

Mooi geniet er van :+1:

2 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd.

2 likes

Mooie aanwinst gefeliciteerd!:grinning:

2 likes

Gefeliciteerd Ferry met deze Seiko als NA. Jouw collectie is ondertussen ontelbaar of onbetaalbaar of allebei :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Is niet mijn schuld hoor, Assie spoort mij gewoon iedere keer aan om wat te kopen :innocent:

Ontelbaar, yep. Onbetaalbaar nog net niet :wink:

4 likes

Ferry van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier voor jou en Assie. Had het zondag gehoord van Hans dat deze naar jullie ging.

2 likes

Lekker Ferry! :star_struck:
Ik heb je al eerder gefeliciteerd met deze aanwinst maar bij deze nogmaals, van harte met deze supergave Astron. Draag 'm met plezier …

Dat was ook mijn ervaring.
Mijn polsomtrek is 17,5cm, … 't ging nog net. :wink:

2 likes

Weer een toffe aanwinst erbij Ferry :boom:

2 likes

Gefeliciteerd! Geniet er van​

2 likes

Leuke Astron :ok_hand:t2:

Heel veel draagplezier :+1:t2:

2 likes

Mooie Astron gefeliciteerd ermee. Wat is het verschil tussen Hagenezen en Hagenaars.

2 likes

Een Hagenaar kan niet anders dan import zijn, een Hagenees is er geboren en getogen :wink:

1 like

Is duidelijk.

2 likes

Mijn beste,

Een kloeke aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ligt aan welke kant van de Laan van Meerdervoort je bent opgegroeid :wink:
Zelf geboren en getogen in de Schilderswijk dus ben Hagenees.

2 likes