Al een dag of 10 in mijn bezit deze Seiko Astron, die ik van ons sympathiek lid @HansvV over heb genomen. Moet zeggen een hele fijne Astron. De wijzerplaat lijkt het ene moment zwart en het andere moment weer lila/paars. Leuke aanvulling in mijn collectie, heb even gewacht met de NA daar ze wel heel snel elkaar opvolgden.
Bijkomend voordeel van deze horloges, grab and go watch hoef je nooit wat aan te doen.
En zoals Seiko kan, mooi afgewerkt. En mooi hoe de band tappert van 22mm naar 18mm. Kortom een mooi en fijn horloge en ik ben er blij mee . En Hans nog bedankt voor de gezellige middag, Hagenezen onder elkaar is altijd genoeg gesprekstof en niet alleen over horloges
O ja, nu nog de specs en foto’s. Deels gepikt van Hans en deels gemaakt door Assie62
Model: Seiko Astron SSE 161 J1
Dial: 47mm om de pols oogt hij kleiner of ik heb boomstammen
Glas: saffier
uurwerk: 8X22 0AL0
Kast en band: RVS
Verder is alles op te zoeken van deze Astron
Tijd voor heel veel foto’s en die spreken voor zich, vandaag niet om de pols i.v.m de duikers week
Ferry van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier voor jou en Assie. Had het zondag gehoord van Hans dat deze naar jullie ging.