NA | Seiko Astron SSJ013J1

Dik hoor! Gefeliciteerd!!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een ruimhartig introductie van een fraaie aanwinst!!
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst, draag deze in goede gezondheid!

1 like

Mooie Astron Remco!:+1:t2:

1 like

Dank je wel!
Ik hem 'm eigenlijk al vanaf de introductie vorig jaar op de shortlist … :see_no_evil: :sunglasses:

Vooral als je veel op reis gaat! Daar moet ik nog even mee aan de gang, meer naar andere tijdzones reizen … :wink:

:joy:
… ja sorry, bij mij is ‘de reis’ vaak leuker dan het bezit. Kan er niks aan doen!
Hoewel deze Astron wel een (voorlopig) blijvertje is hoor. Net als de Thalassa, die ik toch bijna een jaar om de pols heb gehad. Ik ga ervan genieten enne, de zon laat zich hier helaas niet echt zien vandaag.

Dat hoef je maar één keer te doen en je bent helemaal verkocht! Dus als je nu geen plaats hebt voor een Astron, beter even bij de juwelier wegblijven. Dank je wel voor de complimenten!

Dank jullie wel mannen!
Zeer gewaardeerd … :hugs:

11 likes

Dus de citizen tsuki-yomi gaat weer in de verkoop?

1 like

Heerlijk stuk en geweldige aanschaf! Gefeliciteerd :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe titanium solar :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd mooie aanwinst :ok_hand:

2 likes

Hoi Remco, lekker dat ie eindelijk binnen is. Wat een mooie NA heb je geschreven, kan ik nog wat van leren. Mijn teksten zijn vaak niet zo lang :wink:. Maar ik heb niets gelogen he, top is die Astron toch.
Ik had je al bij voorbaat gefeliciteerd maar ja toen was ie nog niet om de pols. Dus nu gefeliciteerd met deze super Astron, en natuurlijk minimaal een jaar om de pols. Zelf zou ik die van mij nooit flipperen, ehh heb nog nooit een horloge geflipperd. Zet echt niet mijn kindjes in de etalage :wink:.
Remco wens je met deze knaller heel veel draagplezier :ok_hand: :+1:

En ondanks ik natuurlijk alles al wist van deze Astron, alles gelezen je schrijft toch niet voor niets zo’n leuk verhaal :smiley: :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk en veel draagplezier toegewenst.

1 like

Gefekiciteerd met je mooie aanwinst en bedankt voor je mooie verhaal! :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal en mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Haha mooie reis en mooi horloge
Weer een astron

Uiteindelijk wil je gewoon nog een astron

Gefeliciteerd!

1 like

Heel graag gelezen!
En dit is een heel mooi, clean, blauw exemplaar. Snap je liefde wel. Ondanks dat ik redelijk verknocht ben aan Citizen, snap ik deze keuze.

Je blijft welkom in het Citizen topic. Al is het maar om af en toe een maantje te posten :wink:.

1 like

Leuk verhaal en een prachtig horloge!!!

1 like

Gefelicicteerd

1 like

Prachtig!

1 like

Long read, maar met plezier gelezen :pray:
Gefeliciteerd met deze toffe NA

Super leuk NA-verhaal!

Geniet van dit bijzondere horloge.