NA | Seiko Astron SSJ013J1

Gefeliciteerd mooie aanwinst :ok_hand:

2 likes

Hoi Remco, lekker dat ie eindelijk binnen is. Wat een mooie NA heb je geschreven, kan ik nog wat van leren. Mijn teksten zijn vaak niet zo lang :wink:. Maar ik heb niets gelogen he, top is die Astron toch.
Ik had je al bij voorbaat gefeliciteerd maar ja toen was ie nog niet om de pols. Dus nu gefeliciteerd met deze super Astron, en natuurlijk minimaal een jaar om de pols. Zelf zou ik die van mij nooit flipperen, ehh heb nog nooit een horloge geflipperd. Zet echt niet mijn kindjes in de etalage :wink:.
Remco wens je met deze knaller heel veel draagplezier :ok_hand: :+1:

En ondanks ik natuurlijk alles al wist van deze Astron, alles gelezen je schrijft toch niet voor niets zo’n leuk verhaal :smiley: :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk en veel draagplezier toegewenst.

1 like

Gefekiciteerd met je mooie aanwinst en bedankt voor je mooie verhaal! :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal en mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Haha mooie reis en mooi horloge
Weer een astron

Uiteindelijk wil je gewoon nog een astron

Gefeliciteerd!

1 like

Heel graag gelezen!
En dit is een heel mooi, clean, blauw exemplaar. Snap je liefde wel. Ondanks dat ik redelijk verknocht ben aan Citizen, snap ik deze keuze.

Je blijft welkom in het Citizen topic. Al is het maar om af en toe een maantje te posten :wink:.

1 like

Leuk verhaal en een prachtig horloge!!!

1 like

Gefelicicteerd

1 like

Prachtig!

1 like

Long read, maar met plezier gelezen :pray:
Gefeliciteerd met deze toffe NA

Super leuk NA-verhaal!

Geniet van dit bijzondere horloge.

Haha, dank je! Maar de maan gaat hier eerdaags wel helemaal onder …

:arrow_down:

Yep!
Inmiddels staat 'ie in het blauwe hoekje [spam alert] Klik:sunglasses:

Leuke reactie Ferry. Dank je wel en je hebt gelijk, deze Astron is top! Nog bedankt voor je hulp en informatie ‘achter de schermen’. Jouw eigen NA-Topic was er mede de oorzaak van dat mijn interesse voor deze blauwe uitvoering groeide.

Thanks heren, wat een leuke reacties! :hugs:

6 likes

En weer een hele fraaie!
Heb hem zonder de subdail een poosje geleden al om de pols gehad. Zo mooi in al zijn eenvoud.

1 like

Dank je wel Bram. :slight_smile:

Diegene zonder subdial is een radio controlled uitvoering, volgens mij de Seiko Astron Nexter SBXY061 (JDM). Qua maat … en adviesprijs :innocent: zal die op HF wel iets beter in de smaak vallen. De kastomtrek is nl. iets onder de 40mm. De wijzerplaat heeft ook iets meer kleur, als ik de foto’s bekijk. Een witte datumschijf. Net even anders in meerdere opzichten. Als ik ze naast elkaar hou vind ik de GPS-uitvoering, die ik heb, in meerdere opzichten een stuk mooier. Maar ja, da’s tuurlijk niet zo raar … :joy:

4 likes

Wat een prachtig ding en leuk geschreven, aan één stuk door gelezen :ok_hand:

Geniet ervan en ik kan niet wachten op foto’s die je met je camera gaat schieten :facepunch:

1 like

Mooi man, gefeliciteerd. :+1:

1 like

Leuk verhaal en pracht aanwinst

1 like

Dank jullie wel! :hugs: :beers:

En @SAT, volgens mij is de camera weer een soort van oké. Deze testfoto is wel aardig gelukt!

De camera moet eigenlijk even nagekeken worden. Ik moet eens even op onderzoek wat me dat gaat kosten of dat 't nog waard is. Nieuw is deze RX100III nog voor rond de 500 te koop, dus misschien is vervangen wel slimmer. De flitser is bijv. ook al overleden. Maar goed, on-topic: Als ik een uurtje over heb ga ik even aan de slag met een serie detailfoto’s van deze Astron.

4 likes

Hele mooie allrounder! Gefeliciteerd met je aankoop.

1 like