Seiko Astron Solar SSJ013J1

Ik dacht dat ik wel genoeg Seiko’s had, maar ja dan zie je weer een mooie liggen en ga je toch weer voor gaas. Had ik eindelijk mijn Seiko box met 20 Seiko’s vol, moet ik toch weer een extra box aanschaffen.
Ik heb bewust voor deze Astron gekozen zonder 3 subdials, lekker rustige wijzerplaat.
En wel fijn weer een GPS erbij die ik niet op tijd meer hoef te zetten.
Zal dit de laatste Seiko zijn? Nee dus, maak wel een andere keer een NA van een andere Seiko die reeds in huis is :wink:.

Nu kan ik wel alle specs beschrijven maar op de volgende site kan je alles van deze Astron vinden.
En niet geheel onbelangrijk, BEN ER DUS BLIJ MEE :smiley:

Tijd voor wat foto’s, want dat hoort erbij:

39 likes

Deze is erg gaaf, Ferry! Draagt ie prettig? Ziet er goed uit qua maat.

1 like

Prachtig uurwerk Ferry, en mooie band er aan ( word hij niet geleend :wink:)

Lekker Ferry! mooi model!

Geniet er maar weer van, voordat ie weer in de massa verdwijnt :crazy_face: :sweat_smile:

1 like

Zit heerlijk om de pols, lekker licht. Echt wel een lekker/mooi horloge :smiley:

1 like

Daar zeg je wat, zie door de bomen het bos niet meer :grin:. En dan te bedenken dat ik nog een paar NA’s moet maken, maar rustigh aan :wink:. O ja, volgens mij komt er begin 2024 ook nog een horloge binnen, beetje onbekend merk volgens de Spanjaarden :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

4 likes

Veel plezier :wink:

1 like

Ik ben blij dat jij er blij mee bent :+1:
Is dit het horloge die je op vakantie hebt moeten kopen? :grin:

2 likes

Wat een dijk van een Astron Ferry.
Inplaats van een extra box kopen zou je ook een paar kunnen verkopen. :+1: :rofl:
Proficiat met je nieuwe Astron.

1 like

Viceroy / Festina ?

1 like

Prachtige aankoop! Gefeliciteerd

1 like

1 van de rest die ik gekocht heb :wink: en heb Assie ook verwend hoor, die was jarig in de vakantie maar daar mag ze zelf een NA van maken, ben nogal lui :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Vakantie ritme :smirk:

1 like

Haha, nee joh een Squale. Heb ze gelijk die mooie HFLE 2024 laten zien :wink:

1 like

Mooie Astrob Fred!:heart_eyes:
Enjoy…

1 like

Dan heb je nu het ideale horloge. Dit is niet eens “set and forget”, alleen nog maar “forget”. Veel plezier ermee.

1 like

Bliksem, das een mooie Astron, die wil ik ook wel :grin: veel plezier ermee !!

1 like

Hele mooie Astron Ferry! Gefeliciteerd!

1 like

Dat is een hele mooie.Gefeliciteerd ermee.

1 like

Topper!

1 like