Mooie aanwinst! Veel plezier ermee !
Ik begrijp je denigrerende opmerkingen richting huisvrouwen in vinex wijken niet helemaal. Je hebt kennelijk weinig op met dit smaldeel der bevolking? Ik ben zelf gek op de Japanse kerselaar en vind je tirade een beetje overbodig. Soit. Mijn overbuurman heeft er eentje, een joekel van een jaar of 80 oud. Ruimschoots aangeplant vóór 1991. Elk jaar neem ik de kubieke meter wit-roze bloesem in mijn voortuin voor lief.
Ontopic: schitterend horloge! Prachtige kleur. Geniet ervan!
Ach je moet zo af en toe je weerstand tegen de vertrutting, het opleggen van modegrillen en kuddegedrag ventileren. Waar beter dan het verwerken in een stukje proza onder een publiek waar eigen smaak (hopelijk) nog altijd leidend is voor aankoopbeslissingen. Opkroppen is ook zo wat…
Verder geen onderliggende problemen hoor met de VINEX-populatie van Nederland.
Maar iedereen bedankt voor de reacties, leuk om te zien dat een NA-topic op mijn eigen manier hier ook kan. Blijft toch een dingetje om als nieuwkomer plompverloren in zo’n hecht forum je draai te vinden.
Dat is nog eens een intro van een NA !
Geniet van de prachtige nieuwe aanwinst.
Ik zag laatst een advertentie van een huis op Funda wat helemaal volgehangen was met … ja, lifestyle teksten? Vroeger stonden op tegeltjes nog tegeltjeswijsheden, dat waren cliché’s die gewoon nog wel een punt hadden, ondanks de kneuterigheid.
Tegenwoordig staan daar inderdaad van die nietszeggende lifestyle-gelul kreten op die goed het resultaat hadden kunnen zijn van een middagje blowen met Gwynneth Palthrow tot de stoom uit de vajine komt.
Hoe dan ook, leuk geschreven verhaal. Ik mag dat wel. Leuk ook dat het de eerste vijf minuten niet per se over horloges gaat. Oh, en succes in die kooi van je. Ik maak een proostende beweging met een bakje filterkoffie vanuit de mijne.
Sans lifestyle-spreuken aan de wand, het moet gezegd.
Gefeliciteerd. Ik ben niet van de PVD kasten, maar met dat, eh, paars op die wijzerplaat vind ik het een coole kleurcombinatie.
Neuh, zo erg is het niet. Ik vind ze zelf altijd te druk, maar ik vind redelijk streng of minimalistisch ogende horloges dan ook cool. Ik ben qua smaak meer van de 1969 Astron dan van de moderne, maar dat neemt niet weg dat ze absoluut niet van de face vomiting zijn hoor.
Gaan we het woord zaratsu in de mond nemen?
Hentai kijken we allemaal, Henk. Da witte gij ook. En niet alleen als puber.
Ik zelf niet hoor, ik hou me alleen met horloges bezig:
Vindt hem prachtig gefeliciteerd ermee. Heb zelf een Astron van de eerste generatie ook heel mooi.
Heel erg daisukii, bedankt voor het mooie verhaal erbij!
Mooi hoor, vooral de wijzerplaat .
Dames, heren, waarde boeren, burgers en buitenlui. Ik voel me genoodzaakt mijn oprechte excuses aan te bieden aan eenieder die de tijd heeft genomen om mijn NA topic te lezen en zich al dan niet heeft geërgerd aan aan een grote misstap die ik heb begaan.
Ik ben vergeten lumeshots toe te voegen.
Mooie aanwinst , en die lume tja Seiko
Schaamteloze bump maar we zijn in het seizoen! Helaas door de lockdown geen echte nachtelijke mogelijkheid maar schemer doe ik het in deze tijden voor:
Jaaaaaaa, heul mooi!