Sinds een ruime tijd kijk ik uit naar Seiko flightmasters die her en der te koop staan.
Nooit de knop doorgehakt om er een te kopen want deze hebben immers een veel te drukke dial.
In een bevlieging toch een gekocht via het Duitse tegenhanger forum na een leuke chat met iemand die er een had liggen. Hij had deze al een ruime tijd te koop zonder dat hij daar te veel response op kreeg. Lijkt wel dat de hype voorbij is want heb deze voor een prijs kunnen onderhandelen waar ik geen nee tegen kon zeggen.
Vandaag alles netjes ontvangen en meteen even dragen natuurlijk. Ondanks de drukke dial toch blij dat er eens iets anders dan een duiker in de horlogedoos komt.
Graag zou ik er een andere band op willen zetten, maar weet niet goed juist wat. Online zijn er heel wat plaatjes te vinden van de SNA411, maar de kleurstelling van deze SNA413 maakt het wat lastiger.
Ben niet voor nato’s alsook niet voor MN straps.
Liever een 2 piece band in bv canvas, leer, perlon, textiel, rubber…
Leuke ideeën vanuit het HF worden op prijs gesteld. De breedte van 21mm maakt de zoektocht ook niet makkelijker.
Gaaf, altijd leuk zo’n Flighty bij mij is het de start geweest van de verslaving. Ik had de SNA411P1 inderdaad. Die kon best veel verschillende banden hebben.