NA: Seiko Bell-matic

Gisteren maar weer eens op pad gegaan en een hele grote markt bezocht. Mijn ervaring is dat er over het algemeen weinig horlogerie te vinden is en dat bleek ook wel te kloppen. Gelukkig ga ik ook op pad voor totaal andere dingen en ik heb 3 klappers gevonden :grin:

Na een eerste keer rondlopen, en denk dan in kilometers, op mijn gemak koffie gedronken en me afgevraagd of ik het nog een keer rond zou lopen en uiteindelijk toch gedaan. En zie alhier;

Mwa, er zit een beetje DNA aan de achterzijde;

Och meneer, ze doen het niet meer. Dus neem ze samen maar mee voor 2 euro. Ja ook die andere automaat (Ancre day date nederlands :joy:) Ik doe er niks mee. Nog even staan te kletsen en samen nog een koffie gedronken en uiteraard 2 euri afgetikt. Eigenlijk drie vanwege de koffie. :credit_card:

Het knopje van het alarm maar even losgepeuterd, voorzicht schudden en lopen maar :sweat_smile: Nu eens even kijke wat ik er mee aan ga doen. Overduidelijk is dat een beurt geen onnodige luxe is maar weet nog niet of het voor mij een blijver zou zijn. Tips zijn welkom.

4 likes

Ik geef je 100 % winst, kom hem meteen halen. :blush:
Mooi opknappen zou ik zeggen.zo’n bell-matic is een erg fijn horloge. Er zit zelfs nog de originele band aan zie ik.
Ik zou eens beginnen met de buitenkant mooi te poetsen en ontdoen van de viezigheid.

Mooie aanwinst (heb deze ook), maar hij kan wel een (poets)beurtje gebruiken. :slight_smile: