NA: Seiko besteld in Japan

Ik zit weer helemaal in het dragen van een horloge. Vandaag een nieuwe Seiko besteld in Japan, omdat hij alleen daar verkocht wordt.

52 likes

Goede keuze! Hopelijk komt ie snel. Horloges dragen is toch veel leuker dan zo’n smartwatch?

Citaat

Zelfs een smartwatch had ik niet…las al 10+ jr de tijd af van mijn iPhone(s).

1 like

Mooie aankoop.
Heb je ook een type nummer ?

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Goed om te lezen dat je weer een horloge gaat dragen. Verstandig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn beste,

Getalenteerde Seiko hoor!!
Ziet er goed uit!!
Proficiat dan ook met deze sportieve tijdgeest.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heel mooi deze. Gefeliciteerd.

Nice. JDM. Ben benieuwd naar de foto’s zodra hij binnen is. :+1:

idd.

JDM = “Japanese Domestic Model” oftewel alleen voor Japan. Ze houden alle mooie koopjes graag in eigen land :slight_smile:

1 like

Dit is mijn JDM Seiko. Toppertje! Ben benieuwd naar jouw foto’s

5 likes

oe , mooie foto zeg!! kan niet wachten nu :slight_smile:

Waar heb je die bandjes vandaan? zit nog te zoeken wat beste site is voor bandjes

Tof model.

cnswatchbands.com óf AliExpress, ik heb dit model in verschillende kleuren. maar ik durf wel te beweren dat ze uit het zelfde Chinese fabriekje zijn komen rollen. Was echt geen verschil in kwaliteit en die is prima.

proficiat , ben benieuwd

Hij is binnen :slight_smile:
Best snel gegaan, 3d geleden (de 28e) was die nog in Tokyo.

Zal morgen ff wat foto’s maken.

1 like

Ik ben benieuwd naar de foto’s. Kom maar door!
Gefeliciteerd met je NA :partying_face:

Foto’s !

18 likes

Mooi ding. Benieuwd hoe de import in Nederland verliep. Wat zijn de bijkomende kosten voor transport, import en BTW? Mag eventueel ook via PB worden beantwoord als dat gevoelig ligt op het HF (kan me niet voorstellen, maar toch…)

Supergaaf, typisch JDM :grinning:.

Verliep simpel, gekocht via chrono24 met kopersbescherming van een professionele handelaar. Een paar tientjes voor verzekerde verzending, en ik kreeg een DHL mailtje met link om de import/btw heffing over te maken.