Het is leuk bedacht, maar ben bang dat ik de weg niet meer ga vinden als het af moet hangen van dit kompas Maar een grove schatting van richting kun je er zeker wel mee maken.
Bedankt voor de leuke reacties iedereen!
Gefeliciteerd man! Het zijn übercoole horloges, die nieuwe Alpinisten. Ik was met name onder de indruk van het verschil wat een laagje AR coating op het kristal doet.
Grappig, ik heb de naast mekaar en zie de verschillen absoluut niet. Net als jij zie ik dat
ligt, maar dat boeit me voor geen meter, want zowel SARB als Alpinist bracelets zijn wel erg solide en voor mijn polsmaat comfortabel. Ik hoop dat de jouwe ook lekker zit, want dan heb je een bracelet voor het leven.
Ziedaar het gebrek aan AR. In de mijne is een AR-coated saffiertje gedrukt. Een subtiele mod met een groot effect.
Mooi man. Veel plezier er mee. En groeten van z’n ijsblauwe neef:
Veel draagplezier.
Wauw die ijsblauwe alpinist is ook erg fraai zeg! Wat betreft die AR coating, zou nog het overwegen waard kunnen zijn. Het is inderdaad zeker geen ramp dat clasp er niet super strak op ligt, je voelt er verder niks van en het zit toch onderaan je pols. De rest van de bracelet maakt het zeker goed. Hij zit echt super comfortabel en als gegoten (na het verwijderen van zo’n 3 links) om mijn pols. Veel plezier met jouw SARB en Alpinist!