NA: Seiko Cocktail Time (SRPB043J1)

Zoals goede wijn geen krans behoeft, zo behoeft de Cocktail Time geen nadere introductie. Deze laat ik dan in zoverre dan ook maar achterwege.
Dit is het derde Cocktail Time exemplaar in huize Anacharsis. Naast de Grand Cocktail (SDGM001) en de Blue Moon (SRPB41J1). Geleverd in een mooie, zware hoogglans gelakte doos. Bij de blauwe en de Grand zat een regulier kartonnen doosje :+1: Ik ben na de aanschaf van de Blue Moon ontzettend verliefd geworden op de fantastische wijzerplaten, wijzers en indices. Ondanks dat de vorm van de kast en afwerking daarvan, van de ‘gewone’ cocktails niet bijster bijzonder is. Die van de Grand broer is daarentegen magnifiek! Deze lichtblauwe zat overigens niet in de planning om te kopen, maar ja, het vleesch is zwak zal ik maar zeggen :wink: Ik heb haar meteen op de metalen band gezet die van de donkerblauwe was. Lugs netjes afgeplakt enzo want ik ben een krassenautist. Afijn, ik beloof @Blauwbeer dat dit de laatste zal zijn. Ik spaar lekker verder en zal me niet meer in bekoring laten leiden :blush:.

30 likes

Mooi, mooi, mooi.
De krans zit inderdaad al op de wijn


1 like

Mijn beste,

Een verheven, vooral ook tekstuele, introductie van een horloge met de nodige “grandeur”.
Schitterend hoor!!
Ik wens je er dan ook een aangename, met fierheid gevulde tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi ding en fraai dat de stalen band van de blauwe erop past.
Je hebt toch niet die van €800 van Marktplaats geplukt hĂ©?

1 like

De kasten zijn hetzelfde. Ik vind staal mooier bij de lichtblauwe staan.

Haha, die waarvan de prijs is aangepast aan de ‘exclusiviteit’ bedoel je? Is dezelfde band idd. Maar hee, dikke Harry zeg, ik ben gekke Henkie niet. :joy:

1 like

Erg mooi en ik deel je waardering voor de Cocktail Time dials en indices. :heart_eyes:
Komt er ook nog een Starlight variant?

1 like

Ook erg mooi. Maar voorlopig even niet :flushed:
Echter, zeg nooit nooit
:blush:

Ik weet genoeg
 NA pending
 :sweat_smile:
Aan de andere kant lijkt het me nu al moeilijk genoeg 's ochtends om een keuze te maken tussen deze beauties.
Succes daarmee!

1 like

Wat zijn ze mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Nee nee nee
ik kan best sterk zijn. Haha.
Ja. Keuze wordt wel lastiger. :thinking:

2 likes

Dank! :+1:

1 like

Prachtig, prachtig.
Hij zweeft ook boven mijn hoofd, metaforisch gezien dan. Heb indertijd lang getwijfeld en na beraad met mezelf voor de Blue Moon gekozen. Tot mijn verbazing krijg ik nochtans deze ijsblauwe niet uit mijn gedachten. En dat jij deze NA post helpt daar niet bij. Stiekem denk ik ook wel eens over die limited edition met die gekke blauwe kleur, maar dan zou de blue moon moeten verdwijnen denk ik.

Maar wel van het kwade laten verlossen :grin:. Ligt er nog ergens een fout horloge dat weg moet?

Ik weet dat je thans in een ingewikkelde polemiek verwikkeld bent maar je doelt denk Ik op de Blue Planet (srpc045j1). Jaaa, die is te kek voor woorden.


Ik zag deze laatst voor ruim 600,- te koop staan op een Nederlandse site, ben de naam ff kwijt.
Maar kort en goed: de lichtblauwe is een mooie aanvulling op de Blue Moon. Ze hebben elkaar nodig als Yin en Yang. :star_struck:

Gefeliciteerd met je NA, zijn inderdaad allemaal prachtig.

Starlight’s zijn limited editions en lastiger te vinden (nieuw)

Wel gaaf, ik heb de starlight met power reserve maar zonder zijn ze ook prachtig

4 likes

Tha de blue planet is helemaal lastig te vinden en zeker geen nieuwe. Maar wat gaaf he :heart_eyes:

1 like

Die heb ik nog nooit ‘live’ gezien. Maar de plaatjes liegen er niet om. :+1:

Ik denk niet dat deze ooit mijn doos zal sieren.

2 likes

Maak er maar een kleine 700,- van


1 like

Slik
ja
bij MrLimited zie ik nu
:flushed:

Terecht, jij hebt er al drie, hebberd. Ach, wie weet ooit de mijne. Mijn collectie is maar bescheiden, qua stuksprijs. Wellicht kan ik dat mijn “graal” zijn.

1 like

Gewoon doen punt nl :slight_smile:

1 like