NA: Seiko Flightmaster (SNA411P1) en 4Cwatches marine strap

Na een tijdje “aan het loeren” geweest te zijn naar een Flightmaster recentelijk de knoop doorgehakt en er 1 aangeschaft.
Hierbij tevens een marine strap gekocht via 4Cwatches in Frankrijk.

Ik draag het horloge nu een aantal dagen en beide aanschaffingen bevallen me prima!

De wijzerplaat van het horloge, met name de dieptewerking, spreken me enorm aan. Lastig om dit goed op de foto vast te leggen, maar ik heb een poging gedaan.

De gele details in het horloge combineren erg mooi met de marine strap en, ondanks dat ik normaal een fan ben van stalen banden, kan ik aan de marine strap prima wennen. Enig nadeel wat ik zou kunnen benoemen is dat de strap aan de onderzijde/ter plaatse van de sluiting, 4 lagen dik wordt…

Genoeg in woord… Wat plaatjes :slight_smile:

29 likes

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Heel veel draag en kijkplezier gewenst.

1 like

Leuk horloge. Gefeliciteerd.

1 like

Jaloers!

1 like

Toffe horloge en zeker mooi die strap.

1 like

Strap staat hem goed :+1:.

1 like

Nu nog een wristshot om the 4C strap in actie te zien.

1 like

@Kid-EZ
U roept, wij draaien :wink:

4 likes

Bandje past prima bij het horloge.

Veel draagplezier! Ik heb hem ook al een aantal jaar! Komt zo nu en dan toch nog wel eens in de rotatie.

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA. Veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Nois! Je kan deze gewoon inkorten he. Afknippen en ff met een vlam erlangs.

1 like

Goed punt inderdaad!
De twee stukjes die nu ook gebrand zijn, kunnen inderdaad nog ingekort worden.

2 likes

Oh wauw, daar kun je bijna een 2e band van maken🤓

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd!
Mooie aanwinst!

Hier is de mijne op een cheapo mn strap:

1 like

Thx, draag 'm met veel plezier!!!

Mijn vrouw moet altijd lachen als ik op (de meest bijzondere) momenten een foto maak van de zon(of andere momenten waarbij ineens de pols op/in het uitzicht gehouden wordt) :joy::joy::joy:

2 likes