NA Seiko Ginza SPB259 Prospex Alpinist 140th anniversary

Prachtig horloge, hele mooie wijzerplaat!
Geniet van deze aanwinst :grinning:

Prachtig!
Deze plaat is zoooo mooi! Gefeliciteerd!

Ik heb hem overwogen maar voor de praktische kant gekozen door een Tissot PRX te nemen omdat de Seiko slecht leverbaar bleek.

Daarentegen ga ik morgen de wat drukkere gelimiteerde Ginza Presage passen (en ook mee naar huis nemen denk ik :thinking:)

Naar mijn bescheiden mening zijn dit toch wel de mooiste wijzerplaten gecombineerd met die prachtige blauwe seconden wijzer van dit moment in dit segment.

Eh, ik klink inmiddels lyrisch, geloof ik.

Nogmaals gefeliciteerd met deze Prospex.

1 like

Ook die heb ik overwogen, en dan met name vanwege de iets grotere afmetingen. Maar open heart, dat is niet echt mijn ding.
Ben benieuwd hoe hij jou bevalt.

1 like

Heel gaaf :sunglasses:

1 like

Toch gedaan! Maat is prima zo te zien :+1:

1 like

Hij is schitterend!:heart_eyes:
Enjoy👌

1 like

Schitterende wijzerplaat :sunglasses: heel gaaf

1 like

Prachtig zeg! Die wijzerplaat en secondenwijzer zijn fantastisch. Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi. Leuk ook met die handgeschreven kaart. Dat geeft het toch een extra touch. Ik zou hem ook best willen. Had hem gepast en is in het echt veel mooier.

Veel plezier er mee!

1 like

Wijzerplaat doet me aan mijn terras denken.

Zonder dollen: mooi horloge! Veel draagplezier

1 like

Mooie wijzerplaat :ok_hand:t2:

Heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Wat een prachtige wijzerplaat, die springt er wel uit voor mij! Gefeliciteerd ermee :+1:

1 like

Ik ga je topic niet kapen @WilSeiko , maar omdat ik het min of meer beloofd heb.

Drukker voor wat betreft het geheel, maar de kleur van die plaat en die secondewijzer bij diverse, en maakt niet uit wat voor, lichtomstandigheden!
:drooling_face:

Dus ja, ik heb het broertje gekocht. :wink:

3 likes

Hele toffe variant!
Mooie tegeltjes hè?

1 like

Echt een fantastisch dial :star_struck:
Heel veel plezier ermee!

Dacht eigenlijk dat die ver boven budget zou liggen, maar zie dat dat eigenlijk wel meevalt… ga zeker nog even wat foto’s opzoeken.

1 like

Gefeliciteerd! Was al gezegd dat ie een mooie wijzerplaat heeft? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Geniet ervan!

1 like

Absoluut leuke tegels.

Ik heb het er even bij gezocht, maar het komt dus hier vandaan:

1 like

Gaaf hoor :+1:

Het is misschien wel meer een combi voor in de zomer qua kleur…

10 likes

Mooi man!

2 likes