Zo. Gister keurig binnen gekregen met UPS via Solojapan. Eerst even goed gecheckt @mafkees en goedbevonden . Akelig mooi afgewerkte kast, scherpe facetten en mooie polishing. En die dial, tja, de kleurschakeringen die lopen van honing tot urine en van appelsap tot champagne
Mooie gepolijste en gefacetteerde indices. Heerlijke band met kwalitatieve sluiting. Ik ben tevreden. Ben benieuwd hoe de diashield coating het houdt. Nu nog even wat plaatjes want ik heb niet veel tijd. Het strijkgoed roept!
Veel plezier met deze mooie aanwinst.
Gefeliciteerd!!!
De dia shield is houdt langer vol dan ik had gedacht. Heb inmiddels al een jaar de tuna en heeft paar tikken gehad en geen kras te bekennen.
Moet wel vermelden dan ik niet opzettelijk de dia shield coating test.
Gefeliciteerd! Ik mis de mijne nog wel eens, die heb is destijds richting @Dorfmeister gegaan omdat ik een Nomos moest sponsoren. Je kunt lullen wat je wilt, ze blijven absoluut prachtig.
Hm.
Ik moet ophouden horloges te verkopen en gewoon accepteren dat ik een verzamelaar ben.
Prachtig en van harte. In die prijsklasse de mooiste dresser imo.
Veel draagplezier en strijk-ze!
Mijn beste,
Proficiat met deze inspirerende aanwinst!!
(Die wijzerplaat blijft fascinerend.)
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Absoluut! En met een telefoon vrijwel niet goed in beeld te brengen.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, geniet ervan in goede gezondheid!
Ik ken het gevoel. Ook bij mij heeft hij plaats geruimd voor een nomos, maar het blijft een geweldig mooi horloge!
Het verwerven van de Grand Cocktail is toch uiteindelijk geen conditio sine qua non voor de aanschaf van een Nomos?
Misschien niet, maar de nomos is er precies toch wel een logisch gevolg van
Eh, ja, onder het mom van āhet moet kleiner en minimalistischerā. Exact een jaar en een maand later heb ik en de Nomos en schandalig veel uitgegeven aan een GS die ook zoān 40mm groot is, dus iets zegt me dat ik beter af was met mān kop in het zand en de SDGM nog in de kist.
Kuthobby. En ergens wil ik mān Stargate en SDGM terug. Maar budget, ho maar. Want Nomos en GS. Pfff.
En nog een keer in koor, met zān allen:
kuthobby
Gefeliteerd
en uitslapen zat er vanochtend ook al niet inā¦
Van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.
Proficiat met de nieuwe aanwinst!!!
Nog veel draag en kijkplezier met deze schoonheid!!!
Gefeliciteerd! Echt op fotoās niet te pakken!
Geniet ervan!
Ik heb m ook in mijn bezit gehad.
Fantastisch horloge en vooral de kwaliteit van de bracelet is geweldig.