Ook weer zo’n baai-aanwinst. Deze is best goed gebruikt al (wel met nieuwe capacitor en saffier), maar ook met volle lengte (denk ik) metalen band, die ik weer mooi kan afwisselen met m’n nieuwe oranje ridder.
Wafeltjes ben ik al aan gewend, met m’n Samurai’s, en de Knight is net wat subtieler dan die andere grote krijgers. Ik vind ze eigenlijk wel heel fraai.
Ook kom ik er net achter dat het bandje van m’n SND077 - loopt niet meer na 'n mislukte batterijwissel - met wat aandringen prima past op een ridder; staat net iets netter dan op maat gesneden pogingen.
Oh ja ik had nog niet gezegd dat ik echt een debiel ben met dit soort technische tekeningen, zit er naar te kijken, krijg stress en snap er de ballen van
Ah je moet het knopje indrukken dan gaat het wijzertje bewegen, check!! Thanks voor de tekening (uiteindelijk)
Het is een kinetic horloge, wat betekent dat ie oplaadt door beweging van je arm/pols. Er zit een soort accu in (capacitor; is een ander systeem dan 'n automatic). Als je wilt weten hoe ver de capacitor is opgeladen, druk je op die knop, en dan draait de secondewijzer iets door. Hoe verder de secondewijzer doordraait (tussen vijf seconden en dertig seconden vooruit) hoe meer het horloge is opgeladen.
Leuke aanwinst. Het was me nog niet eerder opgevallen dat de oranje de structuur op wijzerplaat mist, blijkbaar is dat alleen bij de witte en de zwarte.