NA Seiko Kinetic

Ik wilde in mijn collectie(als ik het zo mag noemen) zeker een keer een seiko kinetic hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar horloges van het grotere formaat. 41 tot 45 mm of zo iets. Met uitzondering van de G-shock uiteraard. De voorkeur ging nu naar een witte dial. deze had ik nog niet.

Nog maar pas geleden kwam ik de seiko tegen die ik nu heb gekocht. Bij nader inzien had @Slider_7 er in februari dit jaar er ook een te koop staan, maar heb hem helemaal gemist dan denk ik.

Het is de SKA615P1 geworden. Met z’n ruim 44mm lekker aan de maat. In engeland gekocht. Nu kan het nog zonder extra kosten(of heb ik dat mis?).

Hier een paar foto’s. Bedankt voor het kijken en de belangstelling.

De beschadigingen op mijn arm zijn van een iets te enthousiaste maine coon :grin:

9 likes

Mooi klokje Proficiat

Klopt, als de Brexit een feit is kun je btw gaan betalen. Ik verwacht overigens dat dan de prijzen in de UK dalen, zeker van Seiko. Volgens mij komen die (grotendeels) zeer voordelig via Hong Kong naar het Verenigd Koninkrijk.

Maar voorlopig gaat dat nog wel even duren.

(Waar heb je de maine coon begraven?)
:flushed:

1 like

Erg mooi met die witte plaat, gefeliciteerd ermee :+1:

1 like

Prachtig !!!

1 like

We zijn nogal gek met onze maine coons, dus tot op zekere hoogte heeft dat alleen al behoorlijke credit zeg maar :wink:

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een frisse verschijning. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Nice. Wil zelf ook nog een kinetic…
En nog 100 andere horloges :slight_smile:
Veel plezier er mee!

1 like

Altijd handig zo’n Kinetic. Mooi exemplaar.
De datum zo heb ik nog niet eerder gezien. Donkere datum op lichte wijzerplaat, maar het past hem zeker.

1 like

Mooie klok maar na het lezen van de maine coon kan ik het niet laten om de onze te tonen. 10 maanden oud en in het gezelschap van 4 britten die hier dus niet op de foto’s staan

groetjes Lenno

2 likes

Mooi!. Mooie maat en mooi duidelijk, beetje Tissot PRS516 stijl…of andersom natuurlijk :slight_smile:

1 like

Mooi beest Lenno.

1 like

Nog zo’n sluiptijger, ‘op een dienblaadje’ klaar voor een kattensnoepje bij de koffie.

2 likes

Laat ik die nou “toevallig” ook hebben :smiley:

Mooie kop :heart_eyes:

http://www.horlogeforum.nl/t/huisdieren-en-horloges/9116/111?source_topic_id=80175

Hoe groot wordt zo’n monster?

1 like

Als je een flinke jongen hebt kunnen ze een gezond kilootje of 15 worden, de katers dan natuurlijk, poezen een paar kilo minder.
Heel aanhankelijk en sociaal ras.

groetjes Lenno

2 likes

Die is mooi! Hier ook een Coon :smile_cat:

1 like

Onze Fellow is nu iets meer dan 11 Kg. 5 jaar oud dus die is wel uitgegroeid nu. Rechtopstaand komt die met de kop tot aan de deurklink.

Da’s een hele poes zeg…

1 like