NA: Seiko LM 5606 uit 1971

Onlangs een mooie Seiko LM gekocht. Nog geen tijd gemaakt om een NA-topic aan te maken, moest er nu maar van komen :smile:.

Deze mooie LM 5606-7190 uit 1971 dus onlangs aan de verzameling toegevoegd. Deze heeft een midnight blue wijzerplaat. Horloge is in uitzonderlijk goede staat en met originele LM stalen band.
Ik heb de stalen band er bijna direct afgehaald omdat de endlinks niet helemaal netjes aansluiten. Daar zit wat speling op dus die moet iemand voor mij iets strakker gaan zetten.
Staal er dus afgehaald en vervangen voor deze blauwe horween band.
Ook groen leren band geprobeerd maar uiteindelijk voor blauw gegaan.

Erg fijn horloge, draagt erg comfortabel. Heel blij mee.

81 likes

Lekker hoor!

1 like

Leuke aanwinst, Gappie!

Veel draagplezier!

1 like

Reinier gefeliciteerd met deze Matic heer Lord :wink:, wens je natuurlijk heel veel draagplezier en dat blauwe bandje staat prima :+1: :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

1 like

Heel gaaf. Veel draagplezier!

Dat blauw was uw idee he :smile:.

Mooie aanwinst. Van harte!

1 like

Mooie Reinier :ok_hand:

1 like

die ziet er nog goed uit,
draag hem met plezier

1 like

Mooi Reinier, gefeliciteerd. Blauwe band staat :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Leuk! Ben niet fan van stalen bandjes maar bij deze heeft dat toch mijn voorkeur boven de blauw leren. Lichtbruin staat 'm denk ik ook goed…? Hoe dan ook, een leuke aanwinst.

1 like

Mooie Seiko.

1 like

Nice!
:100:

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst.
Sportief met een vleugje chique.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi horloge, proficiat!

1 like

Ja Gurbe, daar heb ik ook nog naar gekeken. Had geen lichtbruin meer liggen. En crème alleen in de andere maat, en crème vind ik ook te licht voor dit horloge. Maar wellicht maar een lichtbruine bestellen :smile:.

Gave aanwinst! Geniet ervan :+1:

1 like