NA: Seiko Lord Matic 5606-7070

Eergisteren mijn Seiko Lord Matic 5606-7000 verkocht aan een forumlid. Gelijk spijt van, dus eigenlijk ook weer gelijk opzoek gegaan naar een nieuwe.

Na een korte zoektocht is mijn keuze op onderstaande Seiko Lord Matic 5606-7070 gevallen met beige dial. Ik had deze dial nog niet eerder gezien en moet zeggen dat de kleur me erg bevalt.

Ik twijfelde in het begin even, maar het horloge zag er bij aankomst nog beter uit dan op de foto’s en bij het openen van het pakketje verdween de twijfel dan ook gelijk! Hij is geleverd met de originele band en een verlenging, waardoor hij ook goed past.

Onderstaande foto’s zojuist gemaakt :slight_smile:

Fijne avond!

31 likes

Mooi! Is dat de originele kleur of is dat gewoon patina?

Hoe dan ook, erg mooi!

1 like

Thanks! Het is de originele kleur als ik me niet vergis!

Blijft mooi die vintage Seiko’s. Geniet ervan!

1 like

Dankjewel! Gaat lukken! :slight_smile:

Lijkt idd geen patina maar @PDB is beetje allergisch voor patina geloof ik (no offense) :yum::joy:

2 likes

Klopt :). En niet iedereen heeft een gloednieuwe wijzerplaat achter de hand :slight_smile:!

Ik ben nog steeds jaloers!

2 likes

Hahaha ik zal je onthouden zoals ik beloofd heb tevens wil ik je best helpen naar een mooi exemplaar opzoek te gaan!

1 like

mooi en zeker ook een mooie band :+1:
veel plezier ermee

1 like

zoals je al zei, hij ziet er goed uit,
een prachtig exemplaar :ok_hand:
geniet ervan :smiley:

1 like

@anon98360732EV @anon59165879HF Thanks!

2 likes

Mooie (her)aanwinst!
En nu niet meer wegdoen hè.

1 like

Bijzondere plaat, enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :hugs:

1 like

Blijven leuke horloges! Geniet ervan!

1 like

Mooi hoor!

Hoezo beviel de 5606-7000 niet?
Enfin. Komt die weer in het blauw? :grin:

1 like

Ik wilde voor een duiker gaan, en de 5606-7000 verkopen om dat budget bij te leggen. Uiteindelijk duiker gekocht, maar te groot voor mijn pols. Op het moment dat ik de 5606-7000 verkocht gelijk spijt gekregen dat ie weg was, dus toen besloten in plaats van gelijk voor een nieuwe duiker (38mm) te zoeken, eerst voor een nieuwe Lord Matic te gaan :slight_smile:

Voorlopig nog niet van plan om hem aan te bieden in het blauw whaha :smiley:

1 like