NA: Seiko Marine Master 300 SBDX001

Slecht voor m’n gemoedsrust dit soort topics :see_no_evil: Ik weet nog een nieuwe te koop, maar ik kan me (nog) inhouden :yum:

Gefeliteerd met de aanwinst!

2 likes

Maar je hebt net je Breitling toch, gaat die dan weer weg? :sob: In ieder geval veel plezier van deze mooie Seiko! :smile: :+1:

1 like

Haha klopt. De collectie gaat als een raket :rocket:
De Breitling blijft zeker. Alleen de Seiko duikers gaan eruit op uiteraard de MM300 na. One watch to rule them all :sunglasses::+1:

Zo gaat de collectie eruit zien:

9 likes

Gelukkig, mooie Breitlings zijn in mijn ogen zeldzaam namelijk, die jij hebt is één van de weinigen die ik mooi vind. :ok_hand:

2 likes

Dit soort posts helpen niet, vriend. Gelieve dat nooit meer te doen.

2 likes

Mooi, geniet ervan!!

1 like

@RLC en nog een verzameling Ray Ban’s er naast, B&L zo te zien :+1:

1 like

Prachtig :ok_hand::smiley:

1 like

Mooi, mooi, mooi :+1::+1:

1 like

Ralph, gefeliciteerd met deze aankoop. Het is echt een vet ding deze MM! Lees ik het goed dat je er in de trein over ging lezen, deze vindt op HF en vervolgens gewoon halverwege uitstapt om hem op te halen?? :sweat_smile::sweat_smile:

Mooie display zo met de andere ‘toys for boys’, respect voor hoe netjes je dit bijhoudt, bij mij zwerft dat toch vooral door de auto en het huis… :grimacing::grimacing:

Leuk geschreven NA dit! :clap:t2::clap:t2:

1 like

Prachtig!

1 like

Die snap ik !
Gefeliciteerd Ralph.

1 like

Dankjewel, good to hear :sunglasses:

1 like

Hoe bedoel je?

Een vintage aviator met B&L en twee moderne Raybans. Aviator en clubmaster :slightly_smiling_face:

Was een flauw grapje, sorry. Die grootte valt inderdaad mee, wat slecht is voor m’n portemonnee… :slight_smile:
Maar proficiat met de aankoop. By far de mooiste moderne duiker!

1 like

Haha pretty much yes :sweat_smile::sunglasses:
De MM300 is natuurlijk geen onbekende maar met inmiddels twee Omega’s en een Breitling in de collectie krijgen mijn ooit zo geliefde Seiko’s minder draagtijd en waardering dan ze ooit kregen. Ik lijk er gek genoeg de klik mee te verliezen. Toen ik de MM300 tegen kwam en daadwerkelijk ging nadenken over de MM300 als upgrade voor de horloges die ik onbewust (of ik het nou wil of niet) toch minder draag, was de keuze ineens snel gemaakt. Sometimes less is more. Ben blij dat ik tegen deze steeds moeilijker te verkrijgen MM300 Sbdx001 in mint conditie ben aangelopen.:blush:

Thanks!

En nog een keer thanks :+1:

1 like

Baas!

1 like

Schitterende aanwinst. Daar ga je zeker van genieten :+1:. Als ik je 2 tips mag geven, koop ook zeker de crafter blue band erbij met de originele seiko sluiting of de miltat ratcheting sluiting. Draagt heerlijk en is een fijne afwisseling van de stalen band. En natuurlijk altijd 1 skx houden als beater. :sunglasses:

2 likes

Dat is een hele fijne band op de mm300. Sluit ik me graag bij aan!

1 like