NA: Seiko Marine Master 300 SBDX001

Hallo allemaal,

Vanmiddag redelijk onverwachts tot een snelle deal gekomen met een mede HF-lid @SuSa. Op weg naar het hoge Noorden even via een omweg een pitstop in Lelystad gemaakt en daar deze prachtige Seiko Marine Master 300 SBDX001 opgehaald. Degene zonder Prospex logo op de kroon. Compleet met doos en papieren en in zo goed als nieuwstaat, the way I like it the best :grin::+1:.
Hoe kom ik ineens bij deze aankoop vraag je je wellicht af? Nou ik was in de trein zoals gewoonlijk een beetje over horloges aan het lezen en kwam uit eindelijk bij de MM300 uit. Toen even op het forum gekeken wat er te koop stond en toen deze tegen het lijf aangelopen. Toen bedacht dat een Marine Master 300 al mijn andere Seiko duikers overbodig zou maken. Toen een rekensommetje gemaakt en toen kwam ik al gauw tot de conclusie dat die Marine Master 300 nog niet zo’n slecht idee was! Voor mij de ultieme Seiko duiker. Niet meer leverbaar en wellicht dus alleen maar nog lastiger aan te komen in de toekomst. Aangezien ik nogal allergisch ben voor krassen en beschadigingen ben ik maar al te blij dat deze voornamelijk bij de vorige eigenaar op de watchwinder heeft gezeten. Wat een klok! Ik ben er echt waanzinnig blij mee. Genoeg gezwetst weer. Hier alvast wat plaatjes vanuit de blauw-gele NS rups. Komende dagen volgen er meer foto’s.



Bedankt voor het lezen!

MvG Ralph

62 likes

Prachtige aanwinst deze Marine Master! Gefeliciteerd en veel plezier er mee!

1 like

Veel plezier ervan Ralph! Geweldig!

1 like

knaller van een duiker,gefeliciteerd met je aanwinst

1 like

Prachtige Seiko, echt prima keuze veel draagplezier!

1 like

Dus er komen binnenkort Seiko duikers in het blauwe gedeelte? Ik ben nog hard aan het peinzen of zoiets mijn volgende gaat worden.
Wel een prachtige aankoop heb je gedaan.

2 likes

Mooi horloge met een voor de prijs een goeie afwerking en een goed uurwerk maar helaas met de 44 mm te groot voor mijn pols(je).

1 like

Hij valt echt verrassend klein. Beetje SKX formaat. Had ik echt niet verwacht. Perfectie​:grin::+1:

Nee toch. Had 'm in m’n handen ,was verliefd maar dacht “dit gaat niet passen”

1 like

Gaaf Ralph! Ik hoop dat je er een hoop plezier mee gaat beleven! :grinning::+1:
En nu alle andere Seiko’s snel verkopen hè! Je hebt de smaak goed te pakken!

1 like

Major collection rumble :sweat_smile:

1 like

Mijn beste,

Een kordate verschijning!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Van harte, wat een schitterend horloge :+1:

1 like

Ook om de pols geknoopt? Het valt mij alles mee. Een Turtle of een Sumo oogt veel groter.

Mooie marine master geniet er van. Mvg :ok_hand:

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Dankjulliewel allemaal :grin::+1:

Gefeliciteerd met deze uiterst fraaie aanwinst.

1 like

See, it ain’t that big

8 likes

Hierbij nog wat extra foto’s.

11 likes