Net binnen, mijn tweede aanschaf via de vriendelijke Jaap van Ten2two.nl: een SPB077J1
Draagt super lekker, niks te groot of te klein. Prachtige matte wijzerplaat, smalle bezel, screw down kroon.
Net binnen, mijn tweede aanschaf via de vriendelijke Jaap van Ten2two.nl: een SPB077J1
Draagt super lekker, niks te groot of te klein. Prachtige matte wijzerplaat, smalle bezel, screw down kroon.
Netjes! Schitterend afgewerkt horloge!
Gaaf! Proficiat.
Veel plezier!
Is ie… screwed down?
Gefeliciteerd!!!
Die mag er wezen!!!
Gaaf, veel plezier met de NA
ik screw wat af, ben benieuwd hoe vaak je hem eigenlijk op moet winden als je hem draagt (nooit, zelden?). vind het handmatig opwinden altijd wel charmant, een reden al om zo nu en dan even iets anders te dragen dus!
Pffff niet teveel posten hoor. Begin spijt te krijgen dat ik die van mij heb verkocht…
Ja!
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je hem niet handmatig hoeft op te winden bij normaal gedrag. Super ding!
Ohja, Jubilee van skx013 past er zo op…
Uitstekende kroon
ik twijfelde nogal over deze, misschien ligt ie op jou te wachten
https://www.ten2two.nl/product/seiko-prospex-200m-diver-62mas/
Nee ik ben aan het sparen voor wellicht een Tudor Black Bay (staat ook een mooie 2e handse op die site) of een Seiko Sla023 marinemaster 300. Die laatste heb ik alleen nog nooit gedragen of in real life gezien dus ben er erg benieuwd naar.
Mooi hoor…
Nice gefeliciteerd
Gaaf hoor, enjoy
Gefeliciteerd met je aanwinst
Erg mooie Seiko
Congrats, deze ook gehad en von hem prachtig. Ik vond head wel log aanvoelen maar dat was enige nadeel. Op rubber nog knapper
mooie twin