NA: Seiko Marinemaster 300

Na lang twijfelen of ie niet te groot zou zijn, toch maar een MM300 gekocht nadat ik 3 weken geleden een MM200 had aangeschaft. Begin nog een echte Seiko Fanboy te worden :rofl:

Ben erg echt blij mee, gelukkig nog een exemplaar kunnen bemachtigen (met dank aan @SuperC) waar het Prospex logo niet opstond, maar gewoon Marinemaster.

De grootte valt wel mee, heb ook een PO 43mm en een Speedmaster Racing 44mm dat kan allemaal net op mijn polsjes. Het is wel een erg dik horloge, maar dat wist ik. Niet iets om onder een overhemd aan te doen, maar met dit zomerse weer kan dit heel erg goed.

Hier wat foto’s van de nieuwe aanwinst.

58 likes

Gaaf ding, draag hem in gezondheid kerel :+1:t2:

1 like

Ha een Seiko wappie :rofl: gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd Arjan, gaaf horloge!

1 like

Superseiko!:muscle:

1 like

Gefeliciteerd met je Marinemaster, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Idd een beetje dik onder het mouwtje, maar perfect vakantiehorloge :wink:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge.
Heb hem ook en nog altijd mooi.

1 like

Prachtige Seiko. En inderdaad, zonder die X, dat maakt dit horloge nog mooier. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge!

Beste klatser ook…

Is die stalen band origineel?

1 like

Hele mooie duiker😁
Gefeliciteerd met je sportieve NA

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze sportieve robuustheid!!
Ziet er prima uit!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dit is mijn ex MM, vorige week verkocht aan Jaap! Waar laatstgenoemde over schreef: Truly nothing less than a real barn find!

:joy::joy::joy::joy::joy:

Mooi ding, weinig gedragen. Heb wellicht nog de originele bon voor je liggen. Laat maar weten. Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Blijft mooi, gefeliciteerd

1 like

Yep

Lekker robuust apparaat! Gaaf hoor. Geniet er van.

1 like

Flinke jongen inderdaad. Maar lekker voor zomerse stoere buien. Gefeliciteerd.

1 like

Mooie seiko, draag het met plezier!!:watch:

1 like

Hele gave duikert. Congrats :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met deze robuuste verworvenheid. Ik kan ze zelf niet dragen, maar vind de kastvorm altijd mooi.

1 like