Super gaaf!
Heel mooi! Veel draagplezier toegewenst!
Prachtig!!! Geniet er van
Proficiat met deze mooie aanwinst, veel draagplezier toegewenst!
Echt heel mooi. Ben wel een beetje (boel) jaloers.
Prachtig!
Knappe aanwinst!
Schitterend horloge! Geniet ervan
Mooi man, gefeliciteerd
Toch wel een van de betere duikers.
Maar wat is dat ding groot zeg
Hij is niet zo zeer groot. Dat scheelt bijna niets met mijn Aquis. Maar de hoogte is wel een paar mm meer. Dat maakt hem wel wat meer aanwezig…
Daar moet een Crafter Blue op
Ja, die gaat er zeker nog wel komen (de zwarte denk ik). Jammer dat ze geen band verkopen voor de MM300 met sluiting erbij. Heb geen zin om die van de stalen band te halen.
Dat wordt dus ook nog zoeken naar een 2e sluiting…
Proficiat met je nieuwe aanwinst, excellente keuze, voor mij de mooiste duiker.
Dit blauw

Zoals eerder gemeld, prachtig horloge Heel veel draagplezier Michel
Thanks kerel!
Nu enkele weken de Sla023 in bezit. Nog steeds hartstikke blij met mijn keuze. Voor de members die wellicht overwegen om er eentje aan te schaffen, hierbij nog wat plaatjes:
Hij is mooi hoor Michel.
Net jou verhaal gelezen🙂. Schitterende aanwinst. Veel draag plezier gewenst😎
P.S horlogebox al besteld?
Nee nog geen horlogebox besteld. Twijfel ook nog tussen de 3 en 6 stuks box.
Hoeven niet perse meer horloges te komen maar is ook wel makkelijk voor de extra banden.
En mochten er toch nog meer horloges komen dan is er plek…
Helemaal mee eens…ik heb in het verleden al heel veel horloges gehad en wil dat niet meer. Werd er heel onrustig van en droeg bijna alleen maar hetzelfde horloge, andere horloges lagen te verstoffen…heb mij nu voorgenomen dat het echt bij 3 horloges blijft vandaar ook mijn nieuwe La Royal Napoli aangeschaft(Erg blij mee)…dus mocht ik een nieuwe aankoop willen doen gaat er zowiezo één eruit…zo blijft het voor mij overzichtelijk en heb veel meer rust daardoor gekregen😉