NA Seiko Monaco die een schroevendraaier nodig had om te gaan lopen

Mooi gedaan hè. Uren en minuten wijzer onder elkaar geplaatst. Maakt het geheel zo rustig.

1 like

Mooi verhaal over een deel van jouw persoonlijke horloge reis. Onderhoudend geschreven. Met plezier gelezen. Inderdaad een prachtige Seiko chronograaf. Gefeliciteerd met je NA. Benieuwd naar je volgende zoektocht

1 like

Fantastisch! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge en fijn, geïnspireerd, verhaal.:+1:

1 like

Prachtig verhaal over een nog mooier horloge, veel draagplezier toegewenst.

1 like

Dank je wel, voor je NA Seiko Monaco.
In dergelijke items klopt het liefhebbers hart het duidelijkst en dat is zoooo fijn en zeker op een zaterdag met zonneschijn.

1 like

Dank je!

1 like

Eens. Zon maakt alles beter. Zo nu en dan

Ik meen dat @Bernard ook iets van deze modellen weet :grin:

2 likes

Heerlijk verhaal en een mooie aanwinst. Toen waren Seiko’s altijd gewoon veel waar voor je geld. Ik wens je er een mooie tijd mee!!

1 like

Hey Brody! Man wat een kanon!
Ik heb een paar jaar geleden dezelfde 7016-5000 gehad. Zeer bijzondere horloge, echt één van Seiko’s meest hoogstaande chrono’s. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Seiko “Monaco”. In een absoluut topstaat. Ik zal je een foto van mijn 7016-5000 laten zien dat was echt een goed gebruikte Japanner.

Dit is nadat ik de wijzers en wijzerplaat had schoongemaakt

Zo kreeg ik hem binnen uit Japan.

5 likes

Een heel klein beetje… heb er n stuk of 3.

Ik kocht ooit de hele voorraad onderdelen ervoor van een importeur. Heb daar goed lol van gehad.

2 likes

Mooi NA, mooi relaas, wijze woorden. Gefeliciteerd met wat je bereikt hebt en doet. Geniet van al datgene wat telt.

1 like

Heb deze jaren geleden verkocht. Met pijn in het hart ,want redelijk uniek design. Helaas te vaak hoge kosten aan gehad met reparatie en onderhoud.

2 likes

De mooiste in mijn beleving.

Toffe aanwinst, en een leuk verhaal weer; dank voor het delen :+1:

Over tof gesproken; die Enicar :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Seiko Chrono’s zijn prachtige stukjes techniek. 7016 zelfs nog wat mooier. Tijdloos design en decennia onderhoudbaar en betrouwbaar. Jammer dat heel veel mensen met te veel geld dit ook ontdekt hebben: prijzen rijzen de pan uit.

Gefeliciteerd, prachtig klokje!

1 like

Heerlijk verhaal!

1 like

Hé Waalke, ook hier op het forum? Leuk man!

1 like

Zekers Paul C…altijd interessante verhalen te lezen…prachtig wat sommigen kunnen op het gebied van horloges repareren/restaureren.

2 likes