Tja, zo koop je dágenlang niks, zo komt het dagen achter elkaar naar binnen vliegen als manna uit de hemel (waarover de komende dagen meer…
). In dit geval vrij letterlijk, want alleen in Japan kon ik deze King Seiko, de SPB459 (SDKS029) nog vinden zonder list, of iets in de buurt ervan, te betalen (en dan scheelt het in Nippon ook met de invoerrechten nog behoorlijk). Deze op 22 januari besteld en twee dagen eerder dan verwacht dropte DHL hem vandaag bij me thuis. Ik heb dit model nog niet eerder op het Forum mogen aanschouwen, wel in de Boutique en bij Bouman, maar daar was 't ie al weg, en het komt ook niet meer naar Nederland/Europa. Hij is volgens de (professionele) verkoper gebruikt, maar daar is nauwelijks iets van te zien. Wat minimale haardingetjes op de gepolijste flanken (o.a. op de lug linksonder nog in beeld), maar die kon ik zonder problemen met zo’n roze Cape Cod stinkdoekje tot vrijwel onzichtbare proporties terugbrengen. Op de band en de kast is verder niks te bespeuren aan draagsporen. Met zeep en een tandenborstel even nakuisen, en het horloge glanst weer als nieuw. Het fauxtina dat op de reclamerenders nogal uit de toon valt, is in het echie nauwelijks waarneembaar. Grappig verschil met zijn lichtblauwe broertje is dat deze wijzers half gepolijst en gesatineerd zijn. Het horloge loopt met -3 s/d boven verwachting goed. Wordt vervolgd…
nice! proficiat!
mooi, die half half wijzers op deze KS.
Prachtig. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd; lekkere kleur en mooie wijzers!
Heel mooi!! Gefeliciteerd ![]()
Proficiat met je King, mooi!
Heel fraai model, met heel bijzondere kleur wijzerplaat! Gefeliciteerd!
![]()
moest ik even opzoeken. Ik kom niet zo heel vaak in de kerk. ![]()
Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Gefeliciteerd met je mooie KS! ![]()
![]()
Zoals ik al elders plaatste: wat een lekkere kleur!
Tja ik ben al een tijdje verliefd om dit model en ook deze is weer schandalig mooi. Gaaf dat je hem te pakken hebt weten te krijgen en natuurlijk dat hij in zo’n briljante staat verkeert.
We zien de extra foto’s graag tegemoet! ![]()
Mooi ![]()
Gefeliciteerd met je no.1 als NA
Deze is een hele mooi KS!
Gefeliciteerd met deze aanwinst!
No. 1 voor deze week… ![]()
Prachtige kleurstelling! Gefeliciteerd!
Prachtige King. Veel plezier ermee.
Mooi deze versie van de King Seiko! ![]()
een prachtige King Seiko,
draag hem met plezier
Prachtig ![]()
Geniet ervan.
Erg mooi, geniet ervan!