Zoals gisteren gezegd, zo gaat er wel een week overheen voordat er weer eens iets horologisch binnenkomt, zo komen ze drie dagen achterelkaar…
Vandaag was het de beurt aan een onvoorziene gast, als alternatief voor de Seiko Alpinist waarvan ik er twee heb gehad, allebei heb doorverkocht (en ook de nieuwe had het wat mij betreft nèt niet) wederom uit Japan, de Seiko Tictac, met Alpinist vibes zonder het te zijn, in meerdere opzichten. Met 40mm niet klein, voor mij echt inmiddels de grens qua diameter. Vanwege de vrij smalle luntette oogt het horloge ook nog wel iets groter. De kleur van de wijzerplaat is echt héél apart en moeilijk op foto’s te vangen. British Racing Green komt nog het beste in de buurt. Band is okay, maar niet spectaculair, het horloge moet het echt van de wijzerplaat hebben. Ik denk dat hij op bruin leer erg goed uitkomt. Maat is gelukkig 20mm (maar inmiddels heb ik ook genoeg 19mm, dus ook dat had wel gekund).
Alvast twee plaatjes.
Gaaf model dit. Gefeliciteerd.
Mooie Seiko.
een beauty,
draag hem met plezier
Een mooie. Heb ik ook gehad en inderdaad lastig om de kleur goed op foto te krijgen.
Gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
Mooi model, zelf heb ik deze in het groen. Bevalt goed, dus veel plezier ermee!
Mooi! Geniet er van!
Nice!
Gefeliciteerd met jouw Seiko tic tac. Hij is tof, was nieuw voor mij, maar dankzij jou zit ik er ook al naar te loeren ![]()
Haha, deze is ook groen…
Andere kleur groen…
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.
Ook mooi, weer gefeliciteerd. Benieuwd naar nr. 3 ![]()
Prachtige kleur groen. Veel draagplezier.
En
![]()
Leuke ![]()
Erg mooi! ![]()
Mooie aanwinst geniet ervan ![]()
Mijn beste,
Ook weer een mooie aanwinst!!
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Ook heel mooi!