Dat is inderdaad een mooie Seiko
![]()
Terechte winnaar van de verkiezing. Geniet van je nieuwe aanwinsten!
Gefeliciteerd met deze “best value for money chrono”!
Lekkere seiko collectie ben je op aan 't bouwen zo ![]()
Goethe’s “in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister” is een nog te bereiken ideaal idd… ![]()
U houdt niet van barbecue? Dat zou hier tegen nogal wat gevoelige schenen kunnen schoppen ![]()
Proficiat met de Seiko! Is er ook een overzicht van alledrie de NA’s? 3 losse topics is een beetje onoverzichtelijk…
Heel fraai, alle drie trouwens! Geniet ervan!
Maar noem mij maar een domme naaktslak, maar wat heeft die buurman met barbekjoe er nou mee te maken?
uhm, dat ik geen zaken begeer die mijn buurman (die ik dus ken) heeft, maar wel wat een aantal mensen hier (die ik dus niet ken) hebben…
Niet op de manier dat er grote rookwolken andermans tuin indrijven op een rustige zomermiddag, nee. De zeldzame keren dat ik op last van mijn gezinsleden zelf een bar-b-q hanteer (wees gerust, wel gewoon met vlees en vis) is het er een die zijn hitte ontleent aan een stopcontact. Is het op een mooie zomerdag nog gratis ook
Drie in een week, lekker bezig hoor. Gefeliciteerd met deze winnaar als NA ![]()
Lekkere bandenslet inderdaad
In februari is Rolex aan de beurt…
Gefeliciteerd! Zie hem regelmatig verschijnen, mooi horloge
.
Staat sindsdien ook op het “ooit eens lijstje”.
Wakker worden ![]()
Er zullen er binnen niet al te lange tijd wel een aantal in het blauw verschijnen (net als de Gene Krantz), dan kun je je slag slaan.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.
Ook deze ziet er mooi uit ![]()
Die kans is niet onbestaand op het HF ![]()
Veel draagplezier.
Terecht , dit is een winner van seiko!
Haha, ik bedoelde de buurman van rechts, niet jou uiteraard… ![]()
Die grijze band staat ook erg mooi!